کد خبر: ۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
روزنامه مارکا مدعی شد که قرارداد رونالدو با النصر نهایی شده و فوق ستاره پرتغالی راهی کشور عربستان می‌شود. سالانه ۲۰۰ میلیون یورو!

در شرایطی که کریستیانو رونالدو خود را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و تحقق رویای قهرمانی جهان آماده می‌کند، روزنامه مارکای اسپانیا با یک ادعای بزرگ، از نهایی شدن انتقال این فوق ستاره به تیم النصر عربستان خبر داده است.


بیشتر بخوانید: واکنش رونالدو به خبر انتقالش به النصر عربستان


قیمت قرارداد رونالدو و النصر فاش شد / رونالدو به عربستان می رود؟

مخاطب ۲۴- به نقل از ورزش سه؛ مارکا مدعی شده که قرارداد ۲ فصل و نیم رونالدو با النصر، هزینه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون یورو در سال دارد و این بازیکن پرتغالی در آستانه تکمیل انتقال خود به فوتبال عربستان سعودی است.

در گزارش مارکا آمده است:
کریستیانو رونالدو به برداشتن گام‌هایی برای تعیین تکلیف آینده خود ادامه می‌دهد. همانطور که مارکا یک هفته پیش اعلام کرد، این بازیکن پرتغالی به بستن قرارداد با النصر عربستان نزدیک است. قرارداد ۲ سال و نیمه‌ای که با امضای نهایی فاصله‌ای ندارد. مبلغ این انتقال با احتساب حقوق و قرارداد‌های تبلیغاتی، ۲۰۰ میلیون یورو در هر فصل است.

زمانی که دوران درخشش در اروپا تمام شد، CR۷ مصمم به کاهش سطح رقابتی است و حالا او بیشتر به دنبال جبران از جنبه اقتصادی است. هیچ تیمی در هیچ قاره‌ای حتی به پیشنهاد تیم عربستانی نزدیک هم نمی‌شود. حتی تیم‌های MLS هم نمی‌تواند به این پیشنهاد نزدیک شوند. به همین دلیل رونالدو چاره‌ای جز نگاه غیرفوتبالی به این پیشنهاد ندارد. اگر چه فوتبال عربستان در حال رشد است، اما در آنجا سطح رقابتی پایین است.

 

این بازیکن پس از درگیری با مدیران و سرمربی منچستریونایتد، بدون تیم است. درگیری با تن هاخ منجر به دوئلی شد که این بازیکن پرتغالی در نهایت شکست خورد.

فوتبال عربستان در حال رشد است، همانطور که بازیکنان سطح بالای جهان در آخرین سال‌های زندگی حرفه‌ای خود حضور در آنجا را تجربه می‌کنند. رهبران و تصمیم گیرندگان فوتبال در این کشور، به دنبال افزایش دوباره کیفیت مسابقات هستند و می‌دانند که اگر کریستیانو رونالدو به لیگ آنجا بیاید، برای رونق اقتصادی عربستان نیز مفید خواهد بود.
هدایت النصر برعهده رودی گارسیا است و در لیست این تیم بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی به چشم می‌خورد. حالا تیم گارسیا با حضور کریستیانو رونالدو به دنبال این است که دوباره برتری خود را در رقابت‌های داخلی به دست آورد و خود را در نقشه فوتبال جهان قرار دهد. بازی‌های خانگی در ورزشگاه مرسول پارک با ظرفیت ۲۵۰۰۰ هوادار برگزار می‌شود.

الهلال قهرمان فعلی لیگ عربستان، رقیب بزرگ تیمی است که CR۷ می‌تواند آخرین جملات خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای در آن بنویسد. تابستان گذشته او به سراغ فوق ستاره پرتغالی رفت، اما یک تحریم اداری به دلیل تکرار قرارداد‌ها مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

اکنون قرارداد با النصر در آستانه بسته شدن است. هیچ مانع قانونی وجود ندارد و پیشنهادی خارج از بازار وجود دارد که باعث شده پرتغالی‌ها با این پیشنهاد موافقت کنند.

گزارش مارکا در اینجا به پایان رسید، اما باید گفت که از آبی‌های لندن به عنوان یکی از تیم‌های خواهان CR۷ نام برده می‌شد، اما چلسی علاقه خود را به رونالدو کاهش داده است در حالی که اولیور کان، مدیر غول بوندسلیگا، اعلام کرد که بایرن مونیخ به دنبال جذب رونالدو نیست.

با این حال، رونالدو فعلاً روی جام جهانی قطر متمرکز است. این مهاجم به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در پنج جام جهانی مختلف گلزنی کرد و در پیروزی هیجان‌انگیز ۳-۲ مقابل غنا از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید title
علم روانشناسی می‌گوید افرادی که شخصیت قوی‌ای دارند اغلب جسورترند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. آن‌ها از ابراز عقاید خود واهمه ندارند و به طور حتم به دیگران اجازه نمی‌دهند به آن‌ها بی احترامی کنند.
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
برگزیده
رییس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود title
رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری در اصفهان استفاده کرد؟ title
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش‌ها هست.
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.