کد خبر: ۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
قیمت اپل واچ سری ۸ الان در ایران بین ۱۳.۵ تا ۱۵.۵ میلیون است. مدل‌های اولترا را تقریبا دو برابر این رقم می‌فروشند.

 مخاطب ۲۴- به نقل از فرارو؛ قیمت اپل واچ سری هشت با احتساب دلار آزاد باید نهایتا ۱۴ میلیون تومان باشد. اتفاقا فروشنده‌های موبایل و لوازم دیجیتال اپل واچ سری هشت را با اینکه برای خودش نوبرانه‌ای به‌حساب می‌آید، تقریبا در همین رنج قیمت می‌فروشند. همزمان با اپل واج سری هشت، نسخه‌های سری اولترا که نمایشگر بزرگتر و سرو‌شکل اسپورت‌تری دارند، رونمایی و عرضه شدند که الان خریدشان کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان تمام می‌شود. اپل واچ سری هفت نیز که تقریبا یک سال پیش وارد بازار شد، دست‌کم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت اپل واچ سری ۸ در ایران چند؟

قیمت اپل واچ سری هشت

قیمت اپل واچ سری هشت الان در ایران بین ۱۳.۵ تا ۱۵.۵ میلیون تومان است. این مدل که با اسم اپل واچ سری هشت آلومینیم معرفی شد در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلیمتر عرضه شده که مدل‌های ۴۱ میلیمتری با قیمت کمترین فروخته می‌شوند. در فروشگاه‌های اینترنتی معروف کف قیمت اپل واچ سری هشت ۴۱ میلیمتری، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اما ممکن است برخی از فروشنده‌ها اپل واچ سری هشت ۴۱ میلیمتری را تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بفروشند. قیمت اپل واچ سری هشت ۴۵ میلیمتری هم دست‌کم ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و بیشترین قیمتی که فروشنده‌های موبایل و محصولات دیجیتال برای آن درنظر گرفتند، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همزمان با اپل واچ سری هشت، کمپانی اپل مدل‌های اپل واچ اولترا را با نمایشگر بزرگتر، باتری قوی‌تر و قیمت پایه ۷۹۹ دلار روانه بازار کرد. این رقم به پول خودمان و با احتساب نرخ دلار ۳۵ هزار تومانی کمتر از ۲۸ میلیون تومان است، اما فروشنده‌ها، اپل واچ سری اولترا را کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت اپل واچ سری هفت

اپل واچ سری هفت درست یک سال قبل از رونمایی سری هشت، وارد بازار شد و الان در ایران آن را بین ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. اپل واچ سری هفت مثل مدل‌های سری هشت در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلیمتری وارد بازار شد که مدل‌های ۴۱ میلیمتری با قیمت کمتری فروخته می‌شوند و امکان خریدشان با ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد. این رقم نهایتا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و برای خرید اپل واچ سری هفت سایز ۴۵ میلیمتر باید دست‌کم ۱۲ میلیون تومان پرداخت کرد و بیشترین قیمت اعلام شده از سوی فروشگاه‌های آنلاین درحال حاضر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت اپل واچ سری ۸ در ایران چند؟

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.