کد خبر: ۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۲
تست شخصیت شناسی از نحوه گرفتن گوشی در دست را بخوانید.

طبق آمار و پیش بینی‌ها، تا سال ۲۰۲۰ تقریبا ۳ میلیارد کاربر، گوشی هوشمند در دست خواهند داشت. این واقعیت نه تنها از لحاظ پیشرفت تکنولوژی بلکه از جهت روان شناختی هم بسیار جالب است. چرا که نحوه‌ای که گوشی را در دست می‌گیریم، با آن کار می‌کنیم و به وبگردی، بازی و صحبت با دوستان می‌پردازیم ویژگی‌های بسیاری درباره‌ی شخصیت ما فاش می‌کند. در همین راستا، سایت برایت ساید، تست جالبی را تهیه کرده که ویژگی‌های واقعی شما را بر اساس نحوه در دست گرفتن و کار با گوشی نشان می‌دهد.

شخصیت شناسی از نحوه گرفتن گوشی در دست تان

مخاطب ۲۴- به نقل از دیجی رو؛ به تصاویر زیر نگاه کنید و نحوه‌ی در دست گرفتن و استفاده از گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید. در ادامه مقاله، به رمزگشایی انتخاب شما می‌پردازیم.

۱. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و کار با آن

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فید‌های خبری خود را تنها با یک دست چک کرده و می‌خوانید یا تنها با یک دست تایپ کرده و تب می‌زنید بنابراین باید گفت که شما فردی با اعتماد به نفس بسیار بالا هستید. شما شخصی هستید که حاضر است ریسک‌های منطقی انجام دهد. ریسک‌هایی که به دستیابی به نتایجی خوب کمک می‌کند. با این حال، شما در بحث ارتباط با دیگران کاملا برعکس و محتاطانه عمل می‌کنید. به این معنا که ترجیح می‌دهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید با کسی رابطه برقرار کنید وقت کافی صرف کنید تا بفهمید آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارید یا نه. به همین خاطر، دیگران ممکن است شما را فردی منزوی، درون گرا و محتاط ببینند.

۲. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و انگشت دست دوم برای کار با نمایشگر

این روش گرفتن گوشی در دست، خرد شما را نشان می‌دهد. شما فردی باهوش، عاقل، منطقی و محتاط هستید و قبل از اینکه کار خود را شروع کنید هر کاری را به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی کرده و در چندین مرحله انجام می‌دهید. همچنین، برای هر چیزی که در زندگیتان اتفاق می‌افتد دلیل و منطق می‌آورید و فریب دادن شما کار سختی است. با این حال، شما در بحث رابطه عاشقانه، چندان خردمندانه عمل نمی‌کنید. چرا که اغلب سریع و بدون فکر تصمیم می‌گیرد و گاهی اوقات همین امر می‌تواند به روابطی که در آن هستید آسیب برساند. علاوه بر این، در بحث عشق، گاهی قضاوت‌هایی نابجا و کوته‌فکرانه دارید.

۳. استفاده از هر دو دست خود برای نگه داشتن و کار با گوشی

استفاده از هر دو دست برای گرفتن و کار با گوشی عشق شما به سرعت را نشان می‌دهد. شما در انجام کار‌ها سریع، کارآمد هستید و می‌توانید در لحظه تصمیمات درستی بگیرید. خیلی راحت می‌توانید خود را با محیطی که به سرعت تغییر می‌کند وفق دهید و در شرایط جدید عملکردی مفید و کارآمد داشته باشید. اما هنگامی که صحبت از عشق می‌شود کارآمدی خود را از دست می‌دهید و در واقع برعکس عمل می‌کنید. شما اغلب به دلیل اعتماد به نفس زیاد، سماجت و پر ادعا بودن که ممکن است همراه شما را بترساند، نمی‌توانید به شخصی که دوست دارید نزدیک شوید.

۴. استفاده از یک دست برای نگه داشتن گوشی و انگشت اشاره برای کار با گوشی

شما فردی بسیار خلاق هستید و ایده‌های عالی و زیادی در سر دارید که سعی می‌کنید در زندگی به کار ببندید و اغلب مواقع خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. گاهی دوست دارید تنها باشید تا تمام ایده‌ها و افکار خود را کنار هم بگذارید و شاهکار دیگری را خلق کنید که دنیا را حیرت زده کند. این شاهکار می‌تواند یک پروژه جدید مثل کشیدن یک نقاشی یا نوشتن یک کتاب بی‌نظیر باشد. کار‌های شما معمولا موفقیت زیادی به همراه دارند. در روابط عاشقانه، خلاقیت شما تبدیل به خجالت می‌شود و این مسئله اغلب مانع از ایجاد و پرورش پیوند‌ها و روابط جدید می‌شود. با این حال، هنگامی که کسی به شما نزدیک شود و شما را بهتر بشناسد از شخصیت شما شگفت زده خواهد شد.

اما شما جزو کدام یک از این دسته‌ها قرار می‌گیرید؟ چگونه گوشی خود را در دست می‌گیرد و چه شخصیتی دارید؟ چقدر نتایج این تست به شخصیت شما نزدیک است؟

برچسب ها: روانشناسی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.