کد خبر: ۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر اقامت نمایندگان با هزینه‌ی هر شب یک و نیم میلیون تومان در هتل استقلال را تکذیب کرد.
سايت تدابير، مهدی کیایی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که انعکاس زیادی داشت. این خبر مبنی بر اقامت نمایندگان در هتل‌های مجلل تهران با هزینه‌ی هر شب اقامت یک و نیم میلیون تومان است.

او ادامه داد: من در ابتدا اصل این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. زیرا هیچ یک از نمایندگان از ابتدای نمایندگی تاکنون در هتل استقلال یا هیچ یک از هتل‌های مشابه تهران اقامت نداشته‌اند.

به طور معمول معاونت اجرایی مجلس که معاون ستاد استقبال از نمایندگان و رئیس ستاد برگزاری افتتاحیه مجلس است از مدتها قبل تمهیداتی را برای اسکان نمایندگان تدارک دیده بود.

تعداد بسیاری از نمایندگان بعد از انتخابات و با هماهنگی که با آموزش و پرورش صورت گرفت در مهمانسرای فرهنگیان و آموزش و  پرورش ساکن هستند و سایر نمایندگان هم در هتل‌های معمولی و متوسط تهران ساکن هستند که غالبا در نقاط مرکزی و پایین‌تر شهر تهران قرار گرفتند.

کیایی توضیح داد: هزینه این هتل‌ها حدود یک دهم مبلغی است که اعلام شده است. یعنی هزینه هر شب اقامت به 150 تا 200 هزار تومان است و خبری که در رسانه‌ها اعلام شده از اساس صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی مجلس از رسانه‌ها تشکر کرد که مسائل مربوط به افکار عمومی را با حساسیت دنبال می‌کنند و ادامه داد:‌ می‌شد صحت و سقم این مساله را به راحتی پیگیری و از مسئولین مربوطه سوال کرد و یا حتی به هتل‌هایی که نام برده شد مراجعه کرد و خبر دقیق‌تر را به مردم داد.

کیایی خاطر نشان کرد: این خبر را حتی رادیو و تلویزیون هم پخش کرد؛ در صورتی که فاصله‌ی صدا و سیما تا هتل استقلال چند صد متر بیشتر نیست. به راحتی می‌شد از صحت و سقم آن اطلاع پیدا کرد.

او با اشاره به پیگیری رسانه‌ها در ماجرای حقوق‌های نجومی گفت: رسانه‌ها به حق مساله‌ی حقوق‌های میلیونی را پیگیری کردند، اما خبری که روز گذشته اعلام شد از اساس نادرست است و می‌تواند موجب تشویش اذهان عمومی شود.

او توضیح داد : معاونت اجرای مجلس تلاش کرده تا حداکثر دقت را داشت باشد و فکر نمی‌کنم با کمتر از این مقدار امکان اسکان نمایندگان وجود داشته باشد.

کیایی همچنین گفت که در آینده نیز موضوع اسکان نمایندگان به طور کلی حل می‌شود.
منبع: عصر ايران به نقل از ايسنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.