کد خبر: ۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت که سهم بالایی در حق بیمه تولیدی این شرکت دارد، آمارهای خوبی از خود به جای گذاشته است.
ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

مخاطب ۲۴- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت؛ یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های شرکت‌های بیمه، فارغ از رویکرد‌های سازمانی مختلف، گسترش شبکه فروش با هدف افزایش سهم خرده‌فروشی در پرتفوی شرکت است. چراکه جذب مشتریان خرد و افزایش سهم خرده‌فروشی، می‌تواند مشتریان وفاداری را برای شرکت‌های بیمه به ارمغان بیاورد و بزرگترین ثمره جذب چنین مشتریانی، داشتن پرتفویی ماندگار است.

ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

از این رو، شبکه فروش به عنوان پیشران شرکت‌های بیمه در فروش بیمه‌نامه و به‌ویژه جذب مشتریان خرد و وفادار اهمیت ویژه‌ای دارد و تقویت نمایندگان، یکی از اهداف مهم هر شرکت بیمه است. اما جذب مشتریان خرد، مزیت‌های چشمگیر دیگری هم برای شرکت‌های بیمه دارد.

شرکت بیمه ملت، در طول سال‌های فعالیت خود موفقیت‌های چشمگیری داشته که این موفقیت‌ها، از آمار‌ها و صورت‌های مالی این شرکت به خوبی پیداست. این شرکت در سال گذشته، توانسته علاوه بر رشد حق بیمه تولیدی و افزایش سهم از بازار خود، ضریب خسارت خود را ۳۹.۸ درصد کاهش دهد. آماری که در صنعت بیمه کم‌نظیر بوده و به راحتی در دسترس نیست.

با نگاهی به آمار‌های حق بیمه تولیدی این شرکت، این نکته خودنمایی می‌کند که این آمار‌های موفقیت‌آمیز، می‌تواند حاصل تحقق همان هدفی باشد که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ تقویت شبکه فروش. آمار‌های بیمه ملت نشان می‌دهد که ۷۰.۸ درصد حق بیمه تولیدی این شرکت، سهم نمایندگان و کارگزاران این شرکت است و باید دلیل کاهش ۳۹.۸ درصدی ضریب خسارت را با وجود رشد ۴۷.۱ درصدی حق بیمه تولیدی، در کنار مدیریت ریسک کم‌نظیر مدیران شرکت، در سهم بالای خرده‌فروشی جستجو کرد. جایی که مدیران بیمه ملت با درک درستی از بازار، یک شبکه نمایندگی قدرتمند را در این شرکت شکل داده‌اند.

در واقع پرتفوی خردی که از طریق شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت، جذب این شرکت شده است، با وجود افزایش حق بیمه تولیدی، خسارت پایینی را به این شرکت تحمیل کرده است و کارنامه‌ای موفق را پیش‌روی این شرکت و سهامدارانش قرار داده است.

بیمه ملت می‌تواند در حوزه تقویت شبکه فروش و بها دادن به نمایندگان، یک نمونه موفق در صنعت بیمه باشد و اهمیت شبکه فروش و جذب پرتفو‌های خرد را بیشتر نمایان کند.

برچسب ها: بیمه ملت
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
انگلیس پس از سفر ترامپ فلسطین را به رسمیت می‌شناسد انگلیس پس از سفر ترامپ فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
روزنامه تایمز گزارش داد دولت انگلیس برنامه دارد پس از پایان سفر رسمی دونالد ترامپ، موجودیت کشور فلسطین را رسماً به رسمیت بشناسد.
افشاگری حولناک از جنگ اوکراین افشاگری حولناک از جنگ اوکراین
فایننشال‌تایمز گزارش داد؛ صد‌ها کودک اوکراینی در بیش از ۲۰۰ مرکز روسیه و مناطق اشغالی تحت شست‌وشوی ذهنی و آموزش‌های نظامی قرار گرفته‌اند.
اعدام بابک شهبازی به جرم جاسوسی برای موساد اعدام بابک شهبازی به جرم جاسوسی برای موساد
بابک شهبازی، پیمانکار صنعتی متهم به انتقال اطلاعات امنیتی ایران به موساد، پس از تأیید حکم در دیوان عالی کشور صبح امروز در تهران اعدام شد.
ارتش ایران از ربات جنگجوی خود رونمایی کرد + فیلم ارتش ایران از ربات جنگجوی خود رونمایی کرد + فیلم
نیروی زمینی ارتش از ربات رزمی «آریا» رونمایی کرد؛ دستگاهی ۸×۸ با پیشرانه هیبریدی، هوش مصنوعی، زره ضدگلوله و تیرباری ۷.۶۲ میلی‌متری تحت کنترل از راه دور.
هشدار جدی دانشگاه آزاد به دانشجویان مشمول سربازی هشدار جدی دانشگاه آزاد به دانشجویان مشمول سربازی
دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اعلام کرد ادامه تحصیل دانشجویان پسر تنها با دریافت معافیت نظام وظیفه امکان‌پذیر است و در غیر این صورت با محرومیت تحصیلی روبه‌رو می‌شوند.
آغاز لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز لیگ قهرمانان اروپا از امشب
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با حضور ۳۶ تیم، از جمله قهرمان پاری‌سن‌ژرمن و نمایندگان قدرتمند اسپانیا، از امشب آغاز می شود و چشم‌انداز فتح قهرمانی هیجان‌انگیز خواهد بود.
ایران پیگیری حقوقی علیه آمریکا و اسرائیل را آغاز می‌کند ایران پیگیری حقوقی علیه آمریکا و اسرائیل را آغاز می‌کند
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از اقامه دعوا علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی و تشکیل پرونده‌های داخلی برای پیگیری خسارات جنگ اخیر خبر داد.
برگزیده
نظر معاونت عمومی وزارت صمت در خصوص سرمایه گذاری خارجی نظر معاونت عمومی وزارت صمت در خصوص سرمایه گذاری خارجی
ابراهیم شیخ در گفت‌و‌گو با مخاطب ۲۴: سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ایران با موانع حقوقی، بانکی و ریسک بالا روبه‌روست؛ وزارت صمت بر حل مشکلات موجود و جذب سرمایه‌های استراتژیک تمرکز دارد.
عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند
بنزین سوپر از راه می‌رسد: وعده یا خیال؟ رقابت بخش خصوصی و سهمیه‌های دولتی؛ کدام یک پیروز میدان خواهد بود؟
گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در گفت‌و‌گو با مخاطب۲۴ بر لزوم استفاده ازظرفیت بریکس، اوراسیا برای گسترش مراودات تجاری تاکید نمود
صفحه خبر بالای تصاویر