اخبار جام جهانی بالای خبرها
کد خبر: ۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
بیمه گزاران و مشتریان بیمه ایران، ضمن تماس با مرکز جامع ارتباط با ذینفعان (SRM)، از عملکرد تعدادی از کارشناسان بیمه ایران تقدیر و تشکر کردند.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ لیلا زهره مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار در این خصوص اظهار داشت: ارائه خدمات مورد نیاز در بهترین شکل ممکن به مراجعینی که به مراکز و شعب بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه می‌کنند موجب شد تا تعدادی از این بیمه گزاران با مرکز جامع ارتباط با ذینفعان (SRM) تماس گرفته و خواستار تقدیر و تشکر از عملکرد بسیار خوب همکاران بیمه ایران شدند.

تقدیر بیمه گذاران از عملکرد کارکنان بیمه ایران
زهره با اشاره به نقش و اهمیت قدردانی سازمان از عملکرد خوب کارکنان برتر، این قدردانی را در افزایش انگیزه، روحیه کاری و خلاقیت، موثر دانست و گفت: بهبود و ارتقای خدمات بهینه به بیمه گزاران و مشتریان همواره مورد تاکید مدیریت ارشد شرکت بوده و با توجه به اعلام رضایتی که از سوی مشتریان به واحد SRM (صدای مشتریان)، از عملکرد مناسب‌تر تعداد ۲۱ نفر از همکاران بیمه ایران صورت گرفته، به رسم قدردانی به هریک از این همکاران لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

برچسب ها: بیمه ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار