مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ عباس شفیعی در نشست بررسی عملکرد هفت ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ شعبه مستقل سعدی که با حضور بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران و رییس، معاونین و کارشناسان این شعبه برگزار شد، با تاکید بر اینکه برات الکترونیکی، مرابحه و اوراق گام به عنوان محصولات جدید بانک، فرصت مناسبی برای رونق بازاریابی مشتریان هستند، افزود: همچنین صدور ضمانتنامههای ارزی نیز باید مدنظر قرار گیرند.
وی با بیان اینکه شرایط کنونی بانک نیازمند تلاش و کوشش بیشتری چه در ردههای مدیریتی و چه اجرایی است، تصریح کرد: امروز خوشرویی با مشتری، کلید موفقیت شعب است و همکاران باید این مهم را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.
شفیعی با بیان اینکه همکاران شعب باید با توجه به هدف گذاری و مسیر تعریف شده حرکت و بسترهای جدید در حوزه ابزار و محصولات را شناسایی کنند، اظهار کرد: موفقیتها نشان میدهد که در مسیر درستی قرار گرفته ایم و قطعا ادامه این مسیر هم اعتماد و اراده قوی میطلبد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره بر تلاشهای مدیریت عامل بانک برای بهبود شرایط معیشتی همکاران بیان کرد: تلاش داریم مسایل به صورت ریشهای حل و فصل شوند. ضمن اینکه با اراده قوی و اعتماد متقابل مسئولان شعب و مدیران بانک در تمامی سطوح، اتفاقات خوبی در حال وقوع است و نباید از ادامه این مسیر خسته شویم.
در ادامه این جلسه بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران با بیان اینکه شعبه مستقل سعدی یک شعبه با پتانسیل بالا به لحاظ تنوع مشتریان است، گفت: اکنون همگرایی خوبی برای حضور صف در کنار ستاد وجود دارد. کما اینکه اکنون کشور نیاز به جسارت بالای مدیریتی دارد بنابراین باید در شعب، اقدامات عملیاتی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه شعب مستقل را باید به مثابه یک بانک ببینیم، افزود: باید آرام آرام به سمت استانداردسازی شاخصها پیش برویم.
مقدم بیرانوند تاکید کرد: کیفی سازی پایانههای فروش میتواند کمک بسیاری به تجهیز منابع کند. ضمن اینکه مشتریان این بخش باید به سمت حسابهای جاری هدایت شوند.
محمدرضا مرادی رییس شعبه مستقل سعدی نیز ضمن ارایه گزارش عملکردی از این شعبه در بخش منابع، مدیریت نقدینگی، عملکرد ارزی و...، از رشد نرخ موثر تسهیلات، کاهش قیمت تمام شده منابع و درنهایت افزایش حاشیه سود در این شعبه خبر داد.