کد خبر: ۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
مقر ICC در پاریس است اما رییس کمیسیون بیمه کمیته ایرانی ICC در تهران میهمان اکو ایران بود.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، نماینده سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه و رییس کمیسیون بیمه ICC یکی از مدیران ساختار شکن به مفهوم مثبت آن است. مظلومی با ایده‌های متفاوت و تمرکز بر مسوولیت‌های اجتماعی، اقدامات خوبی انجام داده است. روزی برای اولین بار رتبه اعتباری از شرکت رتبه سنجی خارجی معتبر گرفت، روزی با حمایت از دهیار روستا‌های کوچک استان‌های حادثه خیز طرح بیمه‌های سیل و زلزله را اجرا کرد، سپس با آوردن ریسک‌های پارامتریک برای نخستین بار ریسک کووید ١٩ و تعطیلی کسب و کار‌های ناشی از پاندمی را پوشش داد و روزی دیگر با اجرای پروژه اینشورتاک زمینه را برای مذاکره حرفه‌ای شبکه فروش بیمه فراهم کرد.

ساختارشکنی با نگاه نوآوری
یونس مظلومی که مدیریت شرکت بیمه تعاون را نیز برعهده دارد در این گفتگو ابتدا از افزایش سرمایه دیگری که در راه است خبر داد و دو سرمایه نیروی انسانی و مالی را مواد اولیه در خط تولیدی بیمه گری عنوان کرد.

 


مظلومی اجرای طرح موفقیت آمیز پوشش تعطیلی کسب و کار ناشی از پاندمی که دوران کرونا توسط بیمه تعاون عرضه شد را مدیون همکاری بیمه مرکزی دانست و یادآور شد، طرح‌های اینچنینی بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی حمایت شود.
وی اخذ نخستین رتبه اعتبار برای شرکت بیمه ایرانی از شرکت قبرسی را به دنبال نیاز بازار و آشنایی مردم با بیمه گران اعلام کرد و در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بیمه توضیح داد: زمانی که در بحث ورزش وارد شدیم و تیم کشتی بیمه رازی داشتیم هیچ بنگاه اقتصادی در کشتی سرمایه گذاری نکرده بود، اما امروز برخی از نهاد‌های اقتصادی تیم دارند. بیمه تعاون اینک به سوی رشته کاراته رفته و امید است سایر شرکت‌ها هم در این رشته سرمایه گذاری کنند.
مظلومی به تنوع در کانال فروش بیمه تعاون اشاره کرد و در خصوص نهضت نسل سوخته که ٧ سال پیش توسط خود او در حمایت از مدیران جوان صنعت بیمه مطرح شده بود، یادآور شد: خوشحالم که امروز دهه ۶٠ و هفتادی‌ها را ترکیب مدیران می‌بینم و این موضوع که با نهایت احترام به پیشکسوتان صنعت بیمه مطرح شد، به ادبیاتی برای درکنار هم قرارگرفتن تجربه و نیروی جوانی تبدیل شد.

برچسب ها: بیمه تعاون
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.