کد خبر: ۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
آخرین اخبار و حواشی جام جهانی قطر ۲۰۲۲؛
حدود یک هفته دیگر جام جهانی قطر آغاز می شود. در این مطلب به آخرین اخبار و حواشی این جام اشاره خواهیم کرد.

به گزارش مخاطب ۲۴- زمان زیادی تا آغاز جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نمانده است و ما همه چیز‌هایی را که باید در مورد این مسابقات بدانیم در اختیار داریم. ما در اینجا آخرین اخبار مربوط به این جام پیش رو را برای شما گردآوری کرده ایم.

از اعلام اسامی تیم آرژانتین برای قطر ۲۰۲۲ تا ساعت برگزاری بازی‌ها


تفاوت جام جهانی قطر با جام‌های پیشین

جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با جام‌های جهانی پیشین یک تفاوت عمده دارد. جام‌های جهانی پیشین در ماه‌های تابستان برگزار می‌شد، اما با توجه به گرمای شدید هوا در کشور قطر، رقابت‌ها به ماه‌های زمستان منتقل شد تا بازیکنان بتوانند در شرایط مطلوب تری بازی کنند. البته این جابجایی تاثیراتی نیز بر سایر کشور‌ها داشت. به عنوان نمونه برنامه لیگ ۲۰۲۱/۲۲ لیگ برتر انگلیس برای چند هفته در ماه‌های نوامبر و دسامبر عقب افتاد.

اعلام اسامی تیم ملی آرژانتین

اسامی تیم ملی فوتبال آرژانتین رسما اعلام شد. ۲۶ بازیکن این تیم در کنار لیونل مسی برای تصاحب این جام باید در کنار مدعیانی مانند فرانسه، برزیل و انگلیس رقابت کنند.

دروازه بان ها: امیلیانو مارتینز (استون ویلا)، فرانکو آرمانی (ریور پلاته) و جرونیمو رولی (ویارئال)

مدافعان: گونزالو مونتیل (سویا)، ناهوئل مولینا (اتلتیکو مادرید)، پزلا آلمان (رئال بتیس)، کریستین رومرو (تاتنهام)، نیکلاس اوتامندی (بنفیکا)، لیساندرو مارتینز (منچستریونایتد)، خوان فویت (ویارئال)، نیکلاس تاگلیافو (المپیک لیون)، مارکوس آکونا (سویا)

هافبک ها: لئاندرو پاردس (یوونتوس)، گیدو رودریگز (رئال بتیس)، انزو فرناندز (بنفیکا)، رودریگو دی پائول (اتلتیکو مادرید)، ازکوئیل پالاسیوس (بایر لورکوزن)، آلخاندرو گومز (سویا)، الکسیس مک آلیستر (برایتون)

مهاجمان: پائولو دیبالا (آ اس رم)، لیونل مسی (پاری سن ژرمن)، آنخل دی ماریا (یوونتوس)، نیکلاس گونزالس (فیورنتینا)، خواکین کوریا (اینترمیلان)، لائوتارو مارتینز (اینترمیلان)، جولیان آلوارز (منچستر سیتی)

انتقاد رئیس سابق فیفا از میزبان جام جهانی

سپ بلاتر، رئیس اسبق فیفا، برگزاری جام جهانی در کشور قطر را یک "اشتباه " خواند.

نظر جنجالی بازیکن سابق انگلیس در مورد کریستین رونالدو

نظرات جنجالی پیتر کراوچ، در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستین رونالدو بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است. این مهاجم انگلیس در پادکست خود گفت: «احساس می‌کنم اگر نظر شما رونالدو باشد، فوتبال را خوب نمی‌شناسید.»

زمان و ساعت بازی‌های جام جهانی قطر

بنا به اعلام فیفا جام جهانی قطر ۲۰۲۲، از تاریخ دوشنبه ۲۱ نوامبر تا تاریخ یکشنبه ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. ساعت‌های برگزاری بازی‌های گروهی ۱۰ صبح، ۱ بعدازظهر، ۴ و ۷ بعدازظهر به وقت گرینویچ خواهد بود. زمان بازی‌های گروهی و مسابقات حذفی ۳ و ۷ بعدازظهر به وقت گرینویچ است. بازی فینال نیز در تاریخ یکشنبه ۱۸ دسامبر و در ساعت ۳ بعدازظهر به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد.

نام توپ جام جهانی قطر چیست؟

توپ رسمی جام جهانی قطر جهانی قطر، آدیداس الریحله است. الریحله به معنای "سفر "، یک سمبلی برای کسانی است که از آن استفاده می‌کنند.

کدام ورزشگاه قطر میزبان بازی فینال خواهد بود؟

ورزشگاه "لوسیل " با گنجایش ۸۰ هزار تماشاگر میزبان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. ساخت این ورزشگاه از ۱۱ آوریل ۲۰۱۷ آغاز شد و در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ به اتمام رسید. یکی از سرمایه گذاران در ساخت این ورزشگاه شرکت ساخت و ساز راه آهن چین بود. این ورزشگاه دارای سیستم خنک کننده خورشیدی بوده و ردپای کربنی آن صفر است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.