کد خبر: ۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش زبان‌های خارجی از سنین کم و از پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش نبوده و ممنوع است گفت: با چند دبستان و مرکز پیش دبستانی که اقدام به آموزش زبان‌های خارجی کرده‌اند برخورد کرده‌ایم.
سایت تدابیر، مرضیه گرد درباره چگونگی مشارکت در تنوع‌ بخشی به آموزش زبان‌های خارجی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما آماده هستیم تا در آموزشگاه‌های زبان تحت پوشش آموزش و پرورش همچون کانون زبان، زبان‌های دیگری مانند فرانسه، عربی، ایتالیایی و آلمانی را ارائه کنیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در مدارس غیردولتی نیز درصورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش و استقبال از این موضوع، می‌توانیم آموزش زبان‌های خارجی را علاوه بر زبان انگلیسی داشته باشیم و در این خصوص قبلا هم اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی در خصوص آموزش زبان‌های خارجی در مراکز پیش دبستانی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعدادی از مراکز پیش دبستانی و دبستان‌ها اقدام به آموزش زبان‌های خارجی می‌کنند که سعی کردیم با آنها برخورد کنیم زیرا این کار ممنوع است. شروع آموزش زبان‌های خارجی از دوره پیش دبستانی مورد موافقت آموزش و پرورش قرار ندارد و باید سطوح بالای سیاست‌ گذاری در این باره تصمیم گیری کنند.

گرد، با بیان اینکه حدود یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در 12 هزار مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند افزود: شمار دانش آموزان مدارس غیردولتی با لحاظ آمار پیش دبستانی‌ها به دو میلیون نفر می‌رسد، در فصل ثبت نام مدارس، نظارت همه جانبه بر مدارس به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در دریافت شهریه مصوب داریم.

وی بیان کرد: مکانیسم نظارتی را تقویت‌ کرده‌ایم و به خصوص در مناطق یک تا 6 تهران که تخلفات و آسیب‌های بیشتری را در آن شاهد بودیم ستاد نظارت بر ثبت‌نام تشکیل دادیم و با مدارس متخلف بدون کوچکترین اغماض برخورد می‌شود. لازم است والدین توجه داشته باشند که فعالیت‌های فوق‌ برنامه و شهریه ثابت در قالب یک شهریه مصوب به مدارس ابلاغ شده است و مدارس حق دریافت وجه اضافی از اولیا را ندارند.

منبع: عصر ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.