کد خبر: ۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

استخدام بانک پاسارگاد در چند استان کشور

جزییات استخدام بانک پاسارگاد در چند استان کشور را بخوانید.
استخدام بانک پاسارگاد در چند استان کشور

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد؛ بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه‌های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت‌های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می‌نماید.

استخدام بانک پاسارگاد در چند استان کشور
دفترچه راهنمای استخدام بانک پاسارگاد

شرایط ثبت نام
۱) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
۲) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۳) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
۴) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
۵) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
۳- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
۴ -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
۵ – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

 

شرایط استخدام بانکدار

خانم ها متولد ۰۱-۰۱-۱۳۷۴ به بعد، آقایان متولد ۰۱-۰۱-۱۳۷۲ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
۱- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
۲- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
۳- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
۴- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
۵- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
۶- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
۷- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
۸- مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
۱- سمنان (شهرهای: سمنان)
۲- هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش)
۳- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر )
۴- مازندران (شهرهای : آمل , ساری )
۵- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
۶- خوزستان (شهرهای: اهواز , آبادان , دزفول , شوشتر , بهبهان )
۷- فارس (شهرهای : شیراز , کازرون )
۹- کرمان (شهرهای: سیرجان , رفسنجان , کرمان )
۱۰- لرستان (شهرهای بروجرد)
۱۱- خراسان رضوی (شهرهای : نیشابور )
۱۲- کهگیلویه و بویراحمد (شهرهای: یاسوج )
۱۳- بوشهر (شهرهای: بوشهر)
۱۴- یزد (شهرهای : یزد )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
۱- فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- فایل اسکن شده کارت ملی
۳- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
۴- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
۵- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری

تکمیل فرم دعوت به همکاری بانکدار

 

 شرایط استخدام کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد ۰۱-۰۱-۱۳۷۰ به بعد ، آقایان متولد ۰۱-۰۱-۱۳۶۸ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
۱- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
۱- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
۲- تهران (شهرهای: تهران)
۳- خوزستان (شهرهای: اهواز)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
۱- فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- فایل اسکن شده کارت ملی
۳- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
۴- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
۵- فایل اسکن شده پروانه وکالت
۶- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری

تکمیل فرم دعوت به همکاری کارشناس امور حقوقی

 

شرایط استخدام منشی

خانم ها متولد ۰۱-۰۱-۱۳۷۴ به بعد ، آقایان متولد ۰۱-۰۱-۱۳۷۲ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
۱- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۲- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۳- روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۴- روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۵- علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۶- علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۷- زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
۸- زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
۹- جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
۱- تهران (شهرهای: تهران)
۲- خوزستان (شهرهای : اهواز)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
۱- فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- فایل اسکن شده کارت ملی
۳- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
۴- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
۶- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری

تکمیل فرم دعوت به همکاری مسئول دفتر

 

شرایط استخدام نگهبان

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور
متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به‌بعد
دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و یا فوق‌دیپلم
عدم اشتغال به تحصیل و یا دارا‌بودن مدرک در مقاطع بالاتر از فوق‌دیپلم
دارا بودن کارت پایان‌خدمت نظام‌وظیفه (گذراندن دوره خدمت وظیفه عمومی الزامی بوده و هیچ نوع معافیتی پذیرفته نیست)
تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله، طبق تأیید پزشک معتمد بانک و دارای تناسب‌اندام و حداقل قد ۱۷۵ سانتیمتر
عدم اشتغال (رسمی و پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تأیید مراجع ذی‌صلاح
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
پذیرفته‌شدن در مصاحبه حضوری مطابق با روند جذب سرمایه انسانی بانک
استان های مورد نیاز برای شغل نگهبان:
تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری

تکمیل فرم دعوت به همکاری نگهبان

 

شرایط استخدام انفورماتیک

خانم ها متولد ۰۱-۰۱-۱۳۶۵ به بعد، آقایان متولد ۰۱-۰۱-۱۳۶۳  به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
۱- مهندسی کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایش ها)
۲- مهندسی برق (گرایش: کلیه گرایش ها)
3- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
۴- علوم کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
تهران (شهرهای: تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری

تکمیل فرم دعوت به همکاری کارشناس انفورماتیک

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
پشت پرده اعتصاب در زندان قزلحصار پشت پرده اعتصاب در زندان قزلحصار
در حالی‌که رسانه‌های معاند با انتشار فیلمی مدعی «اعتصاب زندانیان قزلحصار» شدند، بررسی‌ها نشان می‌دهد این تصاویر ساختگی و مرتبط با اجرای حکم چند سارق مسلح و خشن بوده است.
ورود غیرمنتظره اسب‌های پونیک به استودیوی «صبحانه ایرانی» در رسانه ملی+ فیلم ورود غیرمنتظره اسب‌های پونیک به استودیوی «صبحانه ایرانی» در رسانه ملی+ فیلم
در اقدامی غیرمنتظره و متفاوت، گروه تولید برنامه «صبحانه ایرانی» در رسانه ملی با دعوت از چند سوارکار اسب پونیک، فضای استودیو را به صحنه‌ای زنده و متفاوت از برنامه‌های صبحگاهی کشور تبدیل کردند.
نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرمانده کل ارتش نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرمانده کل ارتش
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشستی با فرمانده کل ارتش، مهم‌ترین مسائل دفاعی، امنیتی و تحولات منطقه‌ای را بررسی کردند.
پرونده کرسنت به کجا رسید؟+ فیلم پرونده کرسنت به کجا رسید؟+ فیلم
سخنگوی قوه قضائیه از ارائه جزئیات جدید درباره پرونده فروش ۲۵ ساله گاز ایران به شرکت اماراتی «کرسنت» خبر داد؛ قراردادی که در سال ۱۳۸۰ منعقد شد و از همان ابتدا با ابهامات و تخلفات گسترده همراه بود.
مچ انداختن ترامپ و مکرون + فیلم مچ انداختن ترامپ و مکرون + فیلم
ترامپ و ماکرون هنگام دیدار در مصر هنگام دست دادن با هم مچ انداختند به طوری که توجه همه رسانه ها را جلب کرد.
ترامپ در کنست: ایران اسرائیل را به رسمیت بشناسد+ فیلم ترامپ در کنست: ایران اسرائیل را به رسمیت بشناسد+ فیلم
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در پارلمان اسرائیل (کنست) خطاب به ایران گفت: تهران باید دست از تهدید همسایگان، حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی و انکار موجودیت اسرائیل بردارد و مسیر صلح را انتخاب کند.
صدور کارت بازی سرژ اوریه؛ ستاره ساحل عاجی پرسپولیس صدور کارت بازی سرژ اوریه؛ ستاره ساحل عاجی پرسپولیس
با صدور مجوز و کارت بازی سرژ اوریه، مدافع ساحل عاجی پرسپولیس رسماً مجاز به حضور در رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس شد و پس از بهبودی کامل، آماده همراهی سرخ‌پوشان است.
برگزیده
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
صفحه خبر بالای تصاویر