کد خبر: ۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برای بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای تحقق اهداف پنج ماهه باقی مانده از سال ۱۴۰۱ نشست مشترک برگزار کردند.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در این همایش که با حضور تمام مدیران شعب و ستادی در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیان داشت: «در حال حاضر در ۶ استان شعبه نداریم که دلایل آن ضریب بالای خسارت آن استان هاست، لکن با توجه به ضرورت خدمت به بیمه گذار بنا داریم باجه‌هایی را در این استان‌ها تأسیس کنیم».

همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برگزار شد
وی ادامه داد: «همچنین با توجه به ضرورت کیفی گرایی شعب، چنانچه فعالیت مطلوبی را شاهد نباشیم، شعب را به باجه تقلیل داده و فعالیت شعبه را به سایر شهر‌های مورد نیاز هدایت می‌کنیم».
مظلومی اضافه کرد: «با توجه به ضرورت کنترل فعالیت مطلوب شرکت، هر کدام از شعب که نسبت خسارات بالایی داشته باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم و با شناسایی علل آن، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار آن در تمام شعب انجام خواهیم داد».
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در ادامه بیان داشت: «با عنایت به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، نمی‌توانیم صرفاً به یک رشته بیمه ای، یک بیمه گذار خاص، یک نماینده یا کارگزار و... وابستگی داشته باشیم و بر این اساس نیاز است تا استراتژی تنوع را به جای تمرکز به کار بگیریم».
مظلومی در ادامه تأکید کرد: «سرعت پرداخت خسارت نیز برای ما بسیار مهم است و اگر حتی یک نفر گزارش شکایتی را در شرکت ثبت کند، سریعاً واحد امور مشتریان نسبت به شناسایی دلایل شکایت و برطرف کردن آن اقدام کرده و تلاش می‌کنیم که دلیلی برای تأخیر در روند پرداخت خسارت باقی نگذاریم».
مدیرعامل بیمه تعاون افزود: «برای تقویت ارتباط ستاد با شعبه، تماس‌ها را اندازه گیری کردیم و ضرورت دارد که این روند در شعب نیز فعال سازی شود تا بتوانیم ضریب پاسخگویی را به مراتب افزایش دهیم».
وی در ادامه اظهار داشت: «استراتژی جانشین پروری را باید مورد توجه قرار دهیم و برای این مهم نیاز است تا نیروی انسانی با کیفیت جذب شود».
در ادامه ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب و استان‌های بیمه تعاون با ارائه آمار عملکردی شعب در بازه زمانی ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مطرح ساخت: تاکنون ۶۰ درصد بودجه در نظر گرفته شده را توانسته‌ایم محقق کنیم.
همچنین رشته مسئولیت با ۸۱ درصد و زندگی با ۷۰ درصد، بیشترین سهم در تحقق بودجه در نظر گرفته شده خود را توانسته اند ایفا کنند.
مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان دیگر مدیری بود که در این نشست به بیان گزارش پرداخت و اظهار داشت: «در شرکت بیمه تعاون، شاخص‌ها به صورت دوسالانه کنترل و بازنگری می‌شوند».
مدیر ریسک و توسعه سازمان همچنین مطرح ساخت: «برنامه داریم تا در کنار جذب نماینده، کیفیت نماینده را نیز مد نظر قرار دهیم که بر این اساس، استراتژی توسعه در شبکه فروش را شاهد باشیم».
سلماسی اضافه کرد: «در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز بنا داریم زیرساختی را برای تخصیص حق بیمه به کودکان کار در نظر بگیریم».
وی همچنین بیان داشت: «از دیگر اقدامات نیز کتابچه‌ای است که برای کد‌های رفتاری کارکنان بیمه تعاون در نظر گرفته ایم».

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.