کد خبر: ۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
مدل های بسیار زیادی از انواع لپ تاپ های تبلت شو تاکنون تولید شده که مدل های ذکر شده جزو بهترین لپ تاپ ها هستند.

امروزه مدل های زیادی از انواع لپ تاپ ها تولید می شوند که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد. لپ تاپ های تبلت شو یکی از محبوب ترین سری مدل ها به شمار می روند که برند های محدودی چنین مدل هایی را تولید می کنند. لپ تاپ های تبلت شو در واقع به مدل هایی گفته می شود که صفحه نمایش آن ها قابلیت جداسازی از کیبورد دارد و کاربر می تواند تنها از صفحه نمایشگر همچون تبلت استفاده کند.

معمولا سایز لپ تاپ های تبلت شو چندان بزرگ نیست و به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که بتوان به راحتی آن ها را در دست نگهداری و حمل کرد. تمامی مدل های این سری از لپ تاپ ها دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند و کاربر می تواند بدون استفاده از موس کار های خود را انجام دهد. عموما این لپ تاپ ها برای انجام کار های سبک و سطح متوسط طراحی می شوند و به دلیل وزن بسیار سبک و ابعاد کوچکشان، برای افرادی که جا به جایی زیادی دارند بسیار کاربردی است.

برند های محدودی توانایی و تکنولوژی ساخت لپ تاپ های تبلت شو را دارند که از برترین آن ها می توان به HP، لنوو، مایکروسافت و ... اشاره کرد. مدل های زیادی از لپ تاپ های تبلت شو تاکنون تولید شده است که مدل های ذکر شده در زیر جزو بهترین مدل ها هستند.

لپ تاپ استوک HP elite X2 1012

یکی از بهترین لپ تاپ های تبلت شو، مدل ELITE X2 شرکت اچ پی آمریکا می باشد. این لپ تاپ وزن کلی 1.6 کیلوگرم دارد و جزو لپ تاپ های سبک وزن محسوب می شود.

بهترین لپ تاپ های تبلت شو

لپ تاپ اچ پی

  • پردازنده

پردازنده تعبیه شده در سیستم سخت افزاری لپ تاپ استوک HP elite X2 1012 از نوع CORE i5 شرکت اینتل می باشد. مدل پردازنده 7300U بوده و از نسل هفتم پردازشگر های اینتل به شمار می رود. حافظه کش این پردازنده حدود 4 مگابایت ظرفیت دارد. همچنین فرکانس پردازشی آن 2 الی 2.9 گیگاهرتز متغیر است و از این نظر برای کار های سبک و نیمه سنگین کارایی خوبی دارد.

  • رم

رم از جمله قطعات بسیار مهم در سیستم سخت افزاری لپ تاپ به شمار می رود. ظرفیت رم این لپ تاپ 16 گیگ است و از این نظر ضعفی ندارد و می تواند از عهده برنامه های سنگین و اجرای همزمان چندین برنامه برآید.

  • حافظه داخلی

میزان ظرفیت حافظه داخلی یکی از مهم ترین معیار ها برای اکثر افراد می باشد. هارد تعبیه شده در این لپ تاپ حدود 256 گیگ ظرفیت داشته و از نوع SSD است. لازم به ذکر است که حافظه های SSD سرعت اجرا فوق العاده بالایی دارند و سرعت سیستم ویندوز به به شدت افزایش می دهند.

  • گرافیک

لپ تاپ استوک HP elite X2 1012 پردازنده گرافیکی مجزا ندارد و گرافیک آن به صورت آنبرد نصب شده است. گرافیک این لپ تاپ از نوع 620 HD Graphics شرکت اینتل می باشد و برای کار سبک گرافیکی کفایت می کند.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ استوک HP elite X2 1012 12 اینچی بوده و تصاویر را با کیفیت خوبی نمایش می دهد.

  • باتری

باتری به کار رفته در لپ تاپ استوک HP elite X2 1012  4 سلولی بوده و شارژدهی بسیار خوبی دارد.

لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 6

لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 6 یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای افرادی است که به دنبال خرید لپ تاپ های تبلت شو هستند. این لپ تاپ از محصولات شرکت مایکروسافت می باشد و وزن کلی آن 700 گرم است.

لپ تاپ سرفیس

 

بهترین لپ تاپ های تبلت شو

  • پردازنده

پردازنده تعبیه شده در لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 6 از نوع CORE i5 نسل ششم می باشد. این پردازنده 4 مگابایت ظرفیت حافظه کش دارد. فرکانس پردازشی آن بین 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز متغیر است که در حالت کلی برای اجرای نرم افزار سنگین نیز کارایی دارد.

  • رم

رم به کار رفته در این لپ تاپ 8 گیگ از نوع DDR3 است. این مقدار ظرفیت برای اجرای برنامه های مختلف کافی است.

  • حافظه داخلی

حافظه داخلی لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 6 چندان زیاد نیست و حدود 128 گیگ ظرفیت دارد. ظرفیت حافظه داخلی آن از نوع SSD بوده و قابلیت ارتقا دارد.

  • گرافیک و صفحه نمایش

اکثر لپ تاپ های تبلت شو پردازنده گرافیکی مجزا ندارند. گرافیک لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 6 به صورت آنبرد نصب شده و از نوع UHD 620 اینتل است. همچنین سایز صفحه نمایش آن 15.6 اینچی بوده و کیفیت نمایش FHD دارد.

  • باتری

باتری این لپ تاپ سلامت 94 درصدی دارد و قابلیت شارژدهی بسیار خوبی برای استفاده روزمره دارد.

لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 7

لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 7 از بروز ترین لپ تاپ های تبلت شو به شمار می رود. وزن کلی دستگاه 775 گرم است و جزو مدل های فوق سبک محسوب می شود.

بهترین لپ تاپ های تبلت شو

لپ تاپ 12 اینچ

  • پردازنده

این لپ تاپ جزو بهترین و قوی ترین لپ تاپ های تبلت شو به شمار می رود. پردازشگر آن از نوع CORE i7 نسل دهم بوده و قدرت بالایی در اجرای نرم افزار های سنگین دارد. فرکانس پردازشی آن 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز است.

  • رم و گرافیک

در لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 7 رم 16 گیگابایتی از نوع DDR3 تعبیه شده است و عملکرد خوبی برای اجرای همزمان برنامه ها دارد. گرافیک آن به صورت آنبرد نصب شده و از نوع IRIS PLUS GRAPHICS شرکت اینتل است.

  • ظرفیت حافظه داخلی

ظرفیت حافظه داخلی آن 512 گیگابایت و از نوع SSD است که برای لپ تاپ های تبلت شو بسیار ایده آل می باشد. همچنین لازم به ذکر است که حافظه آن قابلیت ارتقا نیز دارد.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 7 دقت و کیفیت 1824 × 2736 پیکسل دارد. سایز صفحه نیز حدود 12 اینچ است و برای حمل و جا به جایی بسیار کاربردی می باشد.

  • باتری

باتری به کار رفته در لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 7 کاملا سالم بوده و از نوع لیتیومی یونی است. شارژدهی باتری آن برای کار روزمره در طول روز کاملا کفایت می کند.

برچسب ها: لپ تاپ تبلت
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید title
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.