کد خبر: ۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

حفظ روند سودآوری و فروش در شركت عظیم فولاد مباركه

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه گفت: این شرکت در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۰۶، ۹۲۰ میلیارد ریال سود خالص کسب نموده که این رقم در ۶ ماهه نخست به ۳۲۲، ۴۱۴ میلیارد ریال رسیده است که نشان‎ دهنده حفظ سودآوری در حد مطلوب نسبت به رقبای داخلی و خارجی است.
حفظ روند سودآوری و فروش در شركت عظیم فولاد مباركه

مخاطب24- مهدی کویتی،  معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اظهار کرد: این شرکت در شرایط رکودی حاکم بر بازار، در ۶ ماهه نخست سال جاری موفق به فروش  ۳، ۹۴۷، ۲۸۸ تن محصولات فولادی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

حفظ روند سودآوری و فروش در شركت عظیم فولاد مباركه


وی افزود: از نظر ریالی نیز درآمد فروش به ۸۰۴ هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است؛  شرکت تا پایان سال جاری با فروش ۸، ۴۰۰، ۰۰۰  تن محصول، درآمدی حدود ۱، ۶۰۰ هزار میلیارد ریال را کسب خواهد کرد که نسبت به سال مالی قبل ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۰۶، ۹۲۰ میلیارد ریال سود خالص کسب نموده که این رقم در ۶ ماهه نخست به ۳۲۲، ۴۱۴ میلیارد ریال رسیده است؛ این روند نشان‎دهنده حفظ سودآوری در حد مطلوب نسبت به رقبای داخلی و خارجی است.

وی اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شرکت فولاد مبارکه پرداخت سود تقسیمی مصوب در کم‎ترین زمان به سهامداران مخصوصاً سهامداران حقیقی است، به‎طوری که سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۲۰ شهریورماه پرداخت شده است.

کویتی با بیان این که سود سهامداران حقوقی نیز در مهلت قانونی مقرر ماده ۲۴۰ قانون تجارت واریز خواهد شد، تصریح کرد: فولاد مبارکه در تاریخ ۳۰ مهر سال جاری اقدام به ثبت افزایش سرمایه مصوب مجمع عمومی فوق‎العاده ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ نموده و بدین ترتیب سرمایه اسمی شرکت از ۲۹۳ هزار میلیارد ریال به ۵۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی ابراز داشت: شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز طرح‎های توسعه، اقدام به تأمین مالی از طریق بورس اوراق بهادار تهران به مبلغ ۱۵۰ هزار میلیارد ریال نماید.

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه در پایان عنوان کرد: شرکت در راستای دست‎یابی به سودآوری پایدار برای سهامداران، پروژه احداث نورد گرم ۲ را در دست اجرا دارد؛ همچنین به‎منظور تأمین پایدار انرژی برق، پروژه احداث نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی سیکل ترکیبی و ۶۰۰ مگاواتی نیروگاه خورشیدی را در دست اجرا دارد که تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱، پیشرفت قابل توجهی داشته است. اجرای این پروژه‎ها ضمن پایداری تولید و فروش نویدبخش افزایش سودآوری برای سهامداران خواهد بود.

 

 

 
برچسب ها: فولاد مبارکه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد