مخاطب24- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرحله دوم میز خدمت این هفته با هدف سرعت بخشیدن در دریافت و رسیدگی به درخواستهای مردمی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار خواهد شد.
همچنین نخستین ملاقات مردمی در دومین مرحله میز خدمت چهارشنبههای هر هفته در معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
میز خدمت آبان ماه امسال در معاونتها و شرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش "شرکت عمران، آب و خدمات، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک " چهارشنبههای هر هفته به ترتیب "یازدهم، هجدهم و بیست و پنجم" از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار میشود.
میز خدمت آذرماه امسال در معاونتهای "توسعه مدیریت، فرهنگی اجتماعی، عمرانی و زیر بنایی و مدیریت کار و خدمات اشتغال و مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات" چهارشنبههای هر هفته به ترتیب "دوم، نهم، شانزدهم، بیست و سوم و سی ام" از ساعت ۱۰ تا ۱۲ جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات کیشوندان برگزار خواهد شد.
سازمان منطقه آزاد کیش با برگزاری میز خدمت در چهارشنبههای هر هفته بیشتر در جریان مشکلات و دغدغههای عموم مردم جزیره در سطوح مختلف قرار میگیرد و با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
لازم به ذکر است: مرحله دوم میز خدمت با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، چهارشنبههای هر هفته در معاونتها و شرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شده است.