کد خبر: ۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مهندس بید خام :
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت گام های اساسی برداریم .
به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام؛ با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: در طول ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه‌های ارتباطات ثابت، برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران آسیب بسیار زیادی دیدند که امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه‌ها، با تامین منابع مالی لازم، شرکت بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.
 امید به تقویت برند مخابرات با اصلاح تعرفه ها

وی افزود: در این سال‌ها، مردم، مشتریان، دولت، سهامداران و کارکنان، با توجه به اینکه منابع لازم تامین نشد؛ آسیب‌های زیادی دیدند. در حوزه مشتریان، آسیب زیادی به ارایه سرویس‌های مخابراتی خورد. شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و بعد از فروش به مشتریان و ارایه سرویس‌های جدید مناسب با تقاضای مشتریان، موفق باشد.

مهندس بیدخام، به آسیب‌ها و مسائل نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و قراردادی مان وچه بازنشستگان شرکت همگی آسیب دیدند و مخابرات نتوانست منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آن‌ها را تامین کند؛ و پاسخگوی این عزیزان نبودیم که امیدوارم با اصلاح تعرفه‌ها شرکت بتواند منابع مالی لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: نظر ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران، نگرش منفی‌ای است که امیدواریم از این پس با بازنگری و مدیریت صحیح در کسب و کار، بتوانیم تا حدودی نگرش ذی نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت سابق برگردانیم.
برچسب ها: مخابرات ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار