به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید نجیب حسینی در بازدید میدانی از نحوه خدمات رسانی بانک شهر در مرز مهران و شلمچه تاکید کرد: خدا را شاکریم که پس از وقفه چندین ساله در حضور گسترده مردم برای راهپیمایی اربعین به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ هم اکنون شاهد دسترسی آنان به خدمات مناسب در تمامی حوزهها برای زیارت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.
حسینی با بیان اینکه خدمات بانک شهر به زائران حسینی در مرزهای کشور، کاربردی و با نیازسنجی کامل در حال ارائه است، گفت: توانسته ایم دغدغه زائران حسینی برای دسترسی به خدمات بانکی در حوزههای مختلف را به خوبی مرتفع کنیم.
وی با قدردانی از زحمات همکاران خستگی ناپذیر بانک شهر در ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته به زائران حسینی، تاکید کرد: تمامی کارکنان برای خدمت رسانی در مناطق مرزی به صورت داوطلبانه فعال هستند، که این مهم شایسته تقدیر است.
مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه خدا را شاکریم که حضور تاثیرگذار همکاران بانک شهر در مرزهای شلمچه و مهران در راستای خدمت رسانی شایسته به هموطنان بیسابقه و وصفناپذیر است، عنوان کرد: برپایی موکب خدمت رسانی، توزیع گسترده آب آشامیدنی و اقلام خوراکی میان زائران؛ در کنار ارائه خدمات بانکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مسافران عتبات عالیات است.