کد خبر: ۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
در این شماره و دو شماره بعد صفحه پرونده، درباره مفهوم کلیدی و ارزشمند بازاریابی نسل پنجم سخن به میان آمده است.

به گزارش مخاطب 24 به نقل از بانک ایران زمین، در این شماره و دو شماره بعد صفحه پرونده، درباره مفهوم کلیدی و ارزشمند بازاریابی نسل پنجم سخن به میان آمده است.

پنجاه و یکمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

تعریف بازاریابی
رسیدن به یک تعریف واحد برای بازاریابی کاری دشوار است. برای درک کامل مفهوم بازاریابی با نگاه به نظر بزرگان می توان گفت، بازاریابی خلق یک ارزش است. بازاریابی از دیدگاه فیلیپ کاتلر، فرایندی است که به وسیله آن شرکت ها مشتری را درگیر و روابط مستحکمی با آنها برقرارمی کنند و درنهایت ارزشی را برای مشتری ایجاد و در مقابل آن، ارزشی دریافت می کند؛ به طور دقیق تر بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ارزش، با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف،همزمان با کسب سود است.
بهترین تعریف بازاریابی را زمانی می توان ارائه کرد که راهبرد بازاریابی را در مرکز خود داشته باشد و عامل موفقیت سازمان باشد.
بازاریابی یک تعریف محدود ندارد و فراتر از تمام تعاریف می تواند فعالیت کند.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
سخن سردبیر: حضرت زینب (س) الگوی تکرار نشدنی در پوشش هوشمندانه یک واقعه
مدیرعامل بانک ایران زمین: سرمایه انسانی محور اصلی بانک است
هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، میزبان مدیران شعب استان ها
آخرین تغییرات در برنامه های رادیو آوای ایران زمین
برگزاری نمایشگاه محرم ایران زمین
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

برچسب ها: بانک ایران زمین
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
تصاویر
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار