کد خبر: ۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل بانک صادرات ایران:
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران ضمن دیدار با مقامات استان از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید و بر آمادگی این بانک برای همکاری دوجانبه برای توسعه مطلوب این استان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش مخاطب 24 به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در این سفر در نشستی با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مدیریت شعب بانک صادرات ایران در استان مازندران تاکنون توانسته حدود ١٥٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش‌های مختلف پرداخت کند که این آمار در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار مطلوب است.
بانک صادرات ایران برای حمایت از توسعه پروژه‌های عمرانی و صنعتی مازندران آمادگی کامل دارد
ایمانی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۰۰ درصد منابع بانک صادرات ایران در این استان در قالب تسهیلات پرداخت شد که شاخص خوبی برای استان است. مازندران در برخی از شاخص‌ها محروم واقع‌شده است، تمام تلاش ما این است که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، این استان را به نقطه مطلوبی برسانیم.
وی در خصوص حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری گفت: در صورت رعایت سازوکارهای بانکی به‌طور کامل از پروژه‌های شهرداری ساری حمایت می‌کنیم. بانک صادرات ایران تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا شهر ساری خدمات مناسبی برای تأمین مالی پروژه‌های خود دریافت کند.
سیدضیاء ایمانی با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت کرد و در جریان نیازمندی‌های تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این استان قرار گرفت.
در این نشست محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری گفت: برای توسعه شهرستان ساری نیازمند تزریق اعتبارات ملی و استانی هستیم که در این میان حمایت و پشتیبانی بانک‌ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 
وی از بانک صادرات ایران به‌عنوان یکی از بانک‌های خوشنام و باسابقه کشور یاد کرد و گفت: مشارکت و حمایت بانک صادرات ایران از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان می‌تواند ما را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان یاری رساند.
وی خواستار نگاه ویژه بانک صادرات ایران به پروژه‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و مدیریت شهری شد. 
نماینده مردم شهرهای ساری و میاندرود نیز در این نشست بانک صادرات ایران را یکی از بانک‌های اثرگذار در سطح ملی خواند و افزود: بانک صادرات ایران می‌تواند با اعطای تسهیلات و تزریق منابع موردنیاز پروژه‌های ملی و منطقه‌ای به‌ویژه استان مازندران خون تازه‌ای را در رگ‌های این پروژه‌ها به جریان بیاندازد و موجبات توسعه و آبادانی کشور را فراهم آورد.
علی بابایی کارنامی از دکتر ایمانی خواست زمینه‌ای را فراهم آورد تا شهرداری ساری بتواند بیش از گذشته از حمایت‌های بانک صادرات بهره‌مند شود.
بهزاد برارزاده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز گفت: استان مازندران در حوزه آب و فاضلاب دارای عقب‌ماندگی ریشه‌ای و با نگاه ویژه‌ی دولت سیزدهم و پیگیری‌های استاندار مازندران برای استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرهای ساری، بابل و نوشهر امیدوارم بتوانیم پروژه‌های مذکور را تا حدودی به‌پیش ببریم و جمعیت بیشتری از مردم استان را از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند سازیم.
محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نیز در این نشست با قدردانی از بانک صادرات ایران به جهت نگاه بلند توسعه‌ای و حمایتی در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش آب گفت: از سال گذشته پیگیر استفاده از تسهیلات اعتباری بانک‌ها در حوزه تأمین مالی طرح‌های آب‌رسانی در استان مازندران بوده‌ایم که خوشبختانه در این مسیر بانک صادرات ایران عاملیت این کار را برعهده‌گرفته و با مشارکت چند بانک قرار است پروژه‌هایی در حوزه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به اجرا درآید که اقدامات اولیه آن انجام و به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد. 
جواد طالبی شهردار ساری نیز با قدردانی از همکاری بانک صادرات ایران در استان تاکید کرد: همکاری شهرداری ساری با بانک صادرات ایران اتفاقات خوبی را در این شهر رقم خواهد زد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این سفر همچنین از چند پروژه و واحد تولیدی در شهرستان آمل از جمله شرکت لبنی کاله بازدید و با مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.