کد خبر: ۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
قیمت سمند LX امروز با یک میلیون افزایش قیمت به ۳۱۶ میلیون تومان رسید. سمند EF۷ دوگانه سوز با دو میلیون تومان افزایش به ۴۱۹ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم با دو میلیون تومان افزایش به ۳۱۹ میلیون تومان رسید.

مخاطب۲۴آخرین قیمت خودرو آخرین قیمت بازار خودرو آخرین قیمت کارخانه محصولات ایران‌ خودرو و قیمت محصولات سایپا، تغییرات آخرین قیمت خودرو داخلی امروز نسبت به  آخرین معاملات دیروز بر اساس مشاهدات میدانی 

به گزارش مخاطب۲۴ قیمت سمند LX امروز با یک میلیون افزایش قیمت به ۳۱۶ میلیون تومان رسید. سمند EF7 دوگانه سوز با دو میلیون تومان افزایش به ۴۱۹ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم با دو میلیون تومان افزایش به ۳۱۹ میلیون تومان رسید. پژو دنده‌ای با دو میلیون تومان کاهش قیمت امروز ۳۹۸ میلیون تومان بود. پژو ۲۰۶ صندوقدار هم با دو میلیون تومان کاهش به ۳۵۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۲۰۴ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۶ میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۷۹ میلیون تومان رسید. تیبا امروز یک میلیون تومان گرانتر از روز گذشته بود و ۲۰۳ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

 وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

 

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای پرفروش ایران خودرو

خودرو قیمت چهارشنبه قیمت امروز
وانت آریسان 257 میلیون تومان 258 میلیون تومان
سمند LX 315 میلیون تومان 316 میلیون تومان
سمند EF7 353 میلیون تومان 353 میلیون تومان
سمند EF7 دوگانه‌سوز 427 میلیون تومان 429 میلیون تومان
سمند سورن ELX 305 میلیون تومان -
دنا تیپ یک 410 میلیون تومان 410 میلیون تومان
دنا پلاس دنده‌ای توربو 495 میلیون تومان 490 میلیون تومان
دناپلاس توربو اتوماتیک 509 میلیون تومان 510 میلیون تومان
پژو 405 293 میلیون تومان 294 میلیون تومان
پژو پارس 317 میلیون تومان 319 میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک - -
پژو 207 دنده‌ای 400 میلیون تومان 398 میلیون تومان
پژو 207 اتوماتیک 600 میلیون تومان 600 میلیون تومان
رانا LX 265 میلیون تومان 265 میلیون تومان
رانا پلاس 300 میلیون تومان 300 میلیون تومان
تارا دنده‌ای 455 میلیون تومان 456 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2 303 میلیون تومان 301 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 5
پژو 206 صندوقدار 352 میلیون تومان 350 میلیون تومان
تندر 90 500 میلیون تومان 500 میلیون تومان
پژو 2008 یک میلیارد و 400 میلیون تومان یک میلیارد و 390 میلیون تومان
هایما S5 780 میلیون تومان 780 میلیون تومان
هایما S7 915 میلیون تومان 915 میلیون تومان
سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک یک میلیارد و 700 میلیون تومان یک میلیارد و 700 میلیون تومان
پژو 508 دو میلیارد  و 150 میلیون تومان دو میلیارد  و 150 میلیون تومان

 

قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند. گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.

به گزارش فرارو، شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

قیمت خودروهای پرفروش سایپا

خودرو قیمت چهارشنبه قیمت امروز
پراید 111 205 میلیون تومان 204 میلیون تومان
پراید 131 187 میلیون تومان 186 میلیون تومان
پراید 132
پراید 151 180 میلیون تومان 179 میلیون تومان
پراید 151 پلاس 189 میلیون تومان 189 میلیون تومان
تیبا 202 میلیون تومان 203 میلیون تومان
تیبا 2 207 میلیون تومان 209 میلیون تومان
تیبا 2 پلاس 210 میلیون تومان 212 میلیون تومان
ساینا 207 میلیون تومان 205  میلیون تومان
ساینا S 216 میلیون تومان 216 میلیون تومان
کوئیک دنده‌ای 207 میلیون تومان 206 میلیون تومان
کوئیک اتوماتیک پلاس 314 میلیون تومان 314 میلیون تومان
سیتروئن C3 یک میلیارد و 300 میلیون تومان یک میلیارد و 300 میلیون تومان
چانگان CS35 635 میلیون تومان 640 میلیون تومان
وانت زامیاد 340 میلیون تومان 340 میلیون تومان
کیا سراتو 2000 مونتاژی یک میلیارد و 230 میلیون تومان یک میلیارد و 240 میلیون تومان
آریو 495 میلیون تومان 495 میلیون تومان
شاهین 365 میلیون تومان 365 میلیون تومان
 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس title
نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.
فیلم کامل مبارزه امیر علی‌اکبری برابر آرجالان بولار هندی-کانادایی title
رویداد یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در استادیوم "لوسیل" برگزار شد و امیر علی‌اکبری در ششمین مبارزه خود در این سازمان در مقابل آرجالان بولار فایتر هندی - کانادایی به دلیل کارت قرمز و دیسکاله به پیروزی دست یافت.
ایجاد فرصت مخاطب ۲۴ برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس title
مخاطب ۲۴ با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» و آشنایی مردم با داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنها، آمادگی خود را برای میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات و انعکاس دیدگاه‌های آنان اعلام می‌کند.
برگزیده
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
حال قهرمان سنگین وزن اردبیلی چطوره؟ title
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.