کد خبر: ۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
برای خرید ملک در ترکیه، به منظور اقامت در ترکیه و سرمایه گذاری، باید نکاتی را برای خرید ملک در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم بررسی قیمت ملک در ترکیه را انجام دهیم.

در این مقاله قصد داریم بررسی قیمت ملک در ترکیه را انجام دهیم. اگر قصد مهاجرت و یا سرمایه گذاری در ترکیه را دارید، این مقاله را از دست ندهید. برای خرید ملک در ترکیه، به منظور اقامت در ترکیه و سرمایه گذاری، باید نکاتی را برای خرید ملک در نظر بگیرید. قیمت خانه و آپارتمان در ترکیه، به شهر و محله ای که میخواهید در آن ساکن شوید، بستگی دارد. با خرید آپارتمان در ترکیه، به ارزش ۴۰۰ هزار دلار، میتوانید در کمتر از سه ماه، اقامت و شهروندی ترکیه را دریافت کنید. از نظر اقتصادی کشور ترکیه پول ارزشمندتری نسبت به ایران دارد و زندگی در آنجا راحت تر میباشد. نزدیکی ترکیه به ایران، فرهنگ تا حدودی مشابه، برتری پاسپورت ترکیه و ...، از عواملی هستند که باعث میشود افراد برای مهاجرت، ترکیه را انتخاب کنند.

بررسی قیمت ملک در ترکیه

هزینه زندگی در ترکیه

برای زندگی در ترکیه، نیاز به خرید یا اجاره ملک، تهیه پوشاک، خوراک و هزینه رفت و آمد دارید. اصلی ترین هزینه زندگی در ترکیه، خرید ملکی است که میخواهید در آن ساکن شوید. برای خرید آپارتمان در ترکیه به حداقل ۲۵۰۰ لیر نیاز دارید. با خرید ملک میتوانید اقامت بگیرید. با خرید ملک به قیمت حداقل ۴۰۰ هزار دلار، میتوانید در کمتر از سه ماه، اقامت دائم و شهروندی ترکیه را برای خود و خانواده دریافت کنید، ولی با خرید ملک در ترکیه با مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، و یا اجاره ملک، در صورتی میتوانید اقامت دائم بگیرید که پنج سال در ترکیه بمانید، بعد از ۵ سال شهروندی ترکیه را دریافت خواهید کرد. شما با ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ لیر میتوانید یک آپارتمان در ترکیه اجاره کنید و اقامت موقت یک ساله بگیرید.

قیمت خرید ملک در ترکیه

همانطور که گفته شد، میتوان با پرداخت هزینه کم هم صاحب ملک شد و اقامت موقت یک ساله دریافت کرد. شما با خرید هر نوع ملکی اعم از، آپارتمان، سوئیت یا ویلا، بنابر ارزشی که دارد، میتوانید اقامت موقت و یا دائم، دریافت کنید. ارزش ملک در ترکیه برای اتباع خارجی به واحد دلار آمریکا محاسبه میشود. حداقل مبلغی که برای خرید ملک به منظور گرفتن اقامت دائم و شهروندی ترکیه باید پرداخت کنید، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان میباشد. محاسبه قیمت ملک در ترکیه، بنابر متراژ خانه و شهری که در آن قرار دارد انجام میشود. خرید آپارتمان در استانبول، بالاترین میزان
قیمت خرید آپارتمان در ترکیه را دارد که حدوداً بالای ۶۰۰ هزار لیر ارزش دارد. بعد از استانبول، آنکارا، ازمیر، بدروم، آنتالیا، آنالیا و دنیزلی، دارای گرانترین آپارتمان های ترکیه میباشند که حدوداً ارزشی بالای ۴۷۰ هزار لیر دارند.

بررسی قیمت ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

از آنجایی که کشور ترکیه اقتصاد رو به رشدی دارد، توجه اتباع خارجی زیادی را برای سرمایه گذاری، به خود جلب کرده است. سرمایه گذاری در ترکیه میتواند در بلند مدت رشد چشمگیری داشته باشد. یکی از راه ‌های سرمایه گذاری مطمئن در کشور ترکیه، خرید ملک و آپارتمان در ترکیه میباشد، بخصوص خرید آپارتمان در استانبول، آنتالیا و ازمیر، سود فراوان و رشد قیمتی شدیدی به همراه دارد و به شدت مورد توجه سرمایه گذاران ملک قرار گرفته است. بسیاری از افراد با اجاره آپارتمان هایی که از روش های مختلفی، مانند: پیش خرید ملک، خرید نقدی و یا اقساطی ملک، بدست می‌آورند، اجاره خانه را سرمایه گذاری میکنند. خرید ملک در ترکیه علاوه بر سرمایه گذاری سودآور، دریافت اقامت و شهروندی ترکیه را نیز به همراه دارد.

شهرهای ترکیه برای خرید خانه

برای خرید ملک در ترکیه، استانبول از بهترین امکانات زندگی برخوردار است. نسبت به دیگر شهرهای بزرگ ترکیه، مانند: آنکارا، ازمیر، آنتالیا و بدروم، شهر شلوغ تری میباشد و زیبایی منحصر به فردی دارد.از جمله شهرهایی در ترکیه که بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران املاک قرار دارند، میتوان به این شهرها اشاره کرد: استانبول، بورسا، آنکارا، یالووا
و آنتالیا. از جمله شهرهایی که بیشتر ایرانیان مقیم ترکیه در آنها زندگی میکنند، میتوان به استانبول، آلانیا، ازمیر و آنتالیا اشاره کرد. یبلیک دوز، فاتح و خان والده، از محله های استانبول میباشند که برای زندگی به شدت توصیه میشوند.

بررسی قیمت ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در استانبول

همانطور که گفته شد، استانبول بهترین شهر ترکیه برای زندگی میباشد که امکانات و خدمات رفاهی، شهری، حمل و نقل، توریستی و ... فراوانی دارد و دارای جاذبه های گردشگری زیادی میباشد. برای زندگی در ترکیه، خرید آپارتمان در استانبول، میتواند هم برای زندگی مفید باشد هم برای سرمایه‌ گذاری و گرفتن اقامت. برای خرید آپارتمان در ترکیه میتوانید از ۱۰۰ هزار دلار تا بیش از یک میلیون دلار هزینه کنید. در استانبول شاهد تنوع طبقات اقتصادی و اجتماعی هستیم که علت آن تنوع افراد و جمعیت زیاد شهروندان این شهر میباشد.

سخن آخر

خرید ملک در ترکیه، علاوه بر خرید خانه، هزینه های جانبی، مانند هزینه کارشناسی، هزینه مشاور املاک، هزینه انتقال سند، بیمه اموال، مالیات ارزش افزوده، هزینه استخدام مترجم و هزینه خرید انشعابات یا آبونمان را به همراه دارد. در صورتی که برای خرید ملک در ترکیه میخواهید اقدام کنید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، ترکی بست هوم به شما راهنمای کامل خرید ملک را میدهد و شما را بنابر شرایطی که دارید، صاحب ملک میکند.

رپرتاژ آگهی

 
برچسب ها: ترکیه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.