کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

افزایش رضایت مشتریان باعث ماندگاری آنان به عنوان حیاتی‌‌ترین عنصر برای ادامه حیات بیمه کوثر است.
مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از  روابط عمومی بیمه کوثر، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح که به‌عنوان مهمان ویژه در همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر حضور داشت در سخنانی، با تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را افزایش رضایت مشتریان خود بیان کرد.

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی، گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با مشتری ممکن است به ناراحتی و کاهش رضایت او منجر شود، به همین خاطر پس از برنامه‌ریزی برای جلب رضایت مشتری باید سطح انتظارات و رضایت او از خدمات ما بررسی شود، زیرا اینجاست که لزوم نظارت بر عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از سوی مدیران بالادستی به وضوح دیده می‌شود.

 

وی افزود: لازم است گاهی بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا به خوبی دریابد، اگر خدمات با دقت و سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد و کرامت وی حفظ شود حتما به رضایت او منجر می‌شود.

جانشین مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را برای شرکت بیمه کوثر یک الزام دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین بیمه‌گران کشور وجود دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه، برای اینکه شرکت بیمه کوثر بتواند به خوبی راه رشد و تعالی را بپیماید و به قله پیشرفت در صنعت بیمه دست یابد ناگزیر است از این ابزار‌های نوین فناورانه بهره ببرد.

گودرزی با بیان این مطلب که مدیریت دانش به معنای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دسته‌بندی آن و سپس تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد باعث روشن شدن مسیر درست و بی‌نیازی از آزمون و خطاست، یاداور شد: متاسفانه ما در کشور هنوز استانداردسازی خدمات را به خوبی ایجاد نکرده‌ایم، شاید به این دلیل که به اهمیت آن واقف نیستیم. فکر می‌کنم سازمان‌های خدمت‌محور از جمله بیمه کوثر و ساتا باید با جدیت به دنبال یافتن یا تولید استاندارد‌هایی برای ارزیابی خدمات به مشتری و تعامل با او باشند تا از این طریق هم کنش‌های سازمانی به سمت یکدستی و همنوایی سوق یابد و هم کیفیت آن بالا رود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره می‌کوشند از طریق ارائه خدمات مناسب و خرسندساز به جامعه هدف رضایت آنان را برآورده سازند، گفت: جلب رضایت مشتری و افزایش آن در سوی مقابل به افزایش فروش و در نتیجه سوداوری بیشتر منتهی خواهد شد. از طرفی، هرچه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهام‌مدارانی که به امید کسب بازدهی مناسب در شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با رسیدن به خواسته خود به رضایت بیشتری خواهند رسید؛ بنابراین برنامه‌ریزی درست برای افزایش سودآوری در عمل می‌تواند به رضایت همه ذی‌نفعان منجر شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
الوانی؛ از مشاجره خانوادگی تا پرده جشنواره الوانی؛ از مشاجره خانوادگی تا پرده جشنواره
پناه الوانی، فیلمساز جوان حاضر در هجدهمین جشنواره نهال، در گفت‌وگویی اختصاصی از نقطه شروع مسیر هنری‌اش، ایده غیرمنتظره شکل‌گیری فیلم تازه‌اش، تجربه حضور در نهال و نگاهش به آینده سخن گفت. ویدئوی کامل این گفت‌وگو در آپارات و یوتیوب منتشر شده است.
بورس در مسیر حباب نیست؛ شاخص تا ۴.۵ میلیون واحد می‌رسد؟ بورس در مسیر حباب نیست؛ شاخص تا ۴.۵ میلیون واحد می‌رسد؟
فردین آقابزرگی، کارشناس بازار سرمایه، با رد نگرانی‌ها درباره تکرار شرایط سال ۱۳۹۹ تأکید می‌کند رشد اخیر بورس با واقعیت‌های آماری همخوان است و بازار سهام با وجود نوسانات مقطعی، در افق میان‌مدت همچنان چشم‌انداز صعودی دارد.
در مورد پدیده ال‌نینو در روز‌های آینده بزرگنمایی شده؟ در مورد پدیده ال‌نینو در روز‌های آینده بزرگنمایی شده؟
در حالی که کشور پاییزی کم‌بارش را پشت سر گذاشته، پیش‌بینی‌های جدید نشان می‌دهد طی ۶ هفته آینده بسیاری از مناطق ایران شاهد بارش‌های نرمال و در برخی نقاط حتی بیشتر از حد معمول خواهند بود
فیلم: من از دخترها شماره می‌گرفتم به ابوالفضل پورعرب می‌دادم تا به آنها زنگ بزند! فیلم: من از دخترها شماره می‌گرفتم به ابوالفضل پورعرب می‌دادم تا به آنها زنگ بزند!
سینا حجازی گفت: شماره دخترها را به ابوالفضل پورعرب می‌دادم و او هم به همه آنها زنگ می‌زد! این بخش از برنامه امیرحسین قیاسی که جنجال برانگیز شده را می‌بینید.
سران شرکت کننده در اجلاس کشورهای صلح و اعتماد بین المللی + عکس یادگاری سران شرکت کننده در اجلاس کشورهای صلح و اعتماد بین المللی + عکس یادگاری
در مراسمی باشکوه در عشق‌آباد، رهبران جهانی در اجلاس بین‌المللی صلح و اعتماد گرد هم آمدند تا سی‌امین سالگرد بی‌طرفی دائم ترکمنستان را گرامی بدارند.
غافلگیرکننده‌؛ هوش مصنوعی جدید با قدرتی انسانی؛ آشنایی با GPT-5.2 غافلگیرکننده‌؛  هوش مصنوعی جدید با قدرتی انسانی؛ آشنایی با GPT-5.2
GPT-5.2 با قابلیت‌های تازه و هوش چندرسانه‌ای وارد میدان شد. در این مقاله با ویژگی‌ها، کاربردها و تأثیرات شگفت‌انگیز نسل جدید چت‌جی‌پی‌تی آشنا شوید.
بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه
«مسعود پزشکیان» روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با قاسم‌ ژومارت توکایف با بیان اینکه ایران در چارچوب سیاست همسایگی اهمیت ویژه‌ای برای منطقه آسیای مرکزی قائل است، قزاقستان را «شریک مهم ایران در منطقه و همسایه مؤثر در حوزه دریای خزر» توصیف کرد
برگزیده
اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب مشمولین مرحله اول طرح یسنا شامل سرپرستان خانوار ۳ دهک اول درآمدی دارای مادر باردار و فرزند شیرخوار (زیر ۲سال) از ۱۰ آذر شارژ می‌شود.
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
صفحه خبر بالای تصاویر