کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

افزایش رضایت مشتریان باعث ماندگاری آنان به عنوان حیاتی‌‌ترین عنصر برای ادامه حیات بیمه کوثر است.
مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از  روابط عمومی بیمه کوثر، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح که به‌عنوان مهمان ویژه در همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر حضور داشت در سخنانی، با تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را افزایش رضایت مشتریان خود بیان کرد.

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی، گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با مشتری ممکن است به ناراحتی و کاهش رضایت او منجر شود، به همین خاطر پس از برنامه‌ریزی برای جلب رضایت مشتری باید سطح انتظارات و رضایت او از خدمات ما بررسی شود، زیرا اینجاست که لزوم نظارت بر عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از سوی مدیران بالادستی به وضوح دیده می‌شود.

 

وی افزود: لازم است گاهی بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا به خوبی دریابد، اگر خدمات با دقت و سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد و کرامت وی حفظ شود حتما به رضایت او منجر می‌شود.

جانشین مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را برای شرکت بیمه کوثر یک الزام دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین بیمه‌گران کشور وجود دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه، برای اینکه شرکت بیمه کوثر بتواند به خوبی راه رشد و تعالی را بپیماید و به قله پیشرفت در صنعت بیمه دست یابد ناگزیر است از این ابزار‌های نوین فناورانه بهره ببرد.

گودرزی با بیان این مطلب که مدیریت دانش به معنای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دسته‌بندی آن و سپس تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد باعث روشن شدن مسیر درست و بی‌نیازی از آزمون و خطاست، یاداور شد: متاسفانه ما در کشور هنوز استانداردسازی خدمات را به خوبی ایجاد نکرده‌ایم، شاید به این دلیل که به اهمیت آن واقف نیستیم. فکر می‌کنم سازمان‌های خدمت‌محور از جمله بیمه کوثر و ساتا باید با جدیت به دنبال یافتن یا تولید استاندارد‌هایی برای ارزیابی خدمات به مشتری و تعامل با او باشند تا از این طریق هم کنش‌های سازمانی به سمت یکدستی و همنوایی سوق یابد و هم کیفیت آن بالا رود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره می‌کوشند از طریق ارائه خدمات مناسب و خرسندساز به جامعه هدف رضایت آنان را برآورده سازند، گفت: جلب رضایت مشتری و افزایش آن در سوی مقابل به افزایش فروش و در نتیجه سوداوری بیشتر منتهی خواهد شد. از طرفی، هرچه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهام‌مدارانی که به امید کسب بازدهی مناسب در شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با رسیدن به خواسته خود به رضایت بیشتری خواهند رسید؛ بنابراین برنامه‌ریزی درست برای افزایش سودآوری در عمل می‌تواند به رضایت همه ذی‌نفعان منجر شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
در پنجمین روز قرمزی بورس چه گذشت؟ در پنجمین روز قرمزی بورس چه گذشت؟
در پنجمین روز از بازگشایی معاملات بازار سرمایه، ارزش معاملات خرد تا این لحظه به ۱۲ هزار و ۴۷۱ میلیارد تومان رسیده، با این حال بازار همچنان با غلبه عرضه مواجه است.
اسراییل دوباره دست درازی کند از بین خواهد رفت! اسراییل دوباره دست درازی کند از بین خواهد رفت!
یک منبع مطلع به رسانه روسی گفته در صورت تکرار تجاوز رژیم صهیونیستی به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران، تهران با فراگرفتن درس‌هایی از نقاط ضعف این رژیم در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، این جنگ را به «آخرین جنگ» رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد کرد
آخرین جزئیات پرونده قتل امیر محمد خالقی آخرین جزئیات پرونده قتل امیر محمد خالقی
امیر محمد خالقی دانشجوی ۱۹ ساله دانشگاه تهران شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ در محله کوی دانشگاه توسط دو سارق زورگیر به قتل رسید
کدام روحانی به مسوولان کشوری هشدار داد؟ کدام روحانی به مسوولان کشوری هشدار داد؟
آیت‌الله سید عباس قائم‌مقامی استاد حوزه و دانشگاه اعتراف به اشتباهات و جبران آنها را بر همگان واجب دانست و گفت: ولی این امر در درجه اول برای مسئولین و کسانی که زمام امور را در دست دارند و تصمیماتشان در زندگی مردم تاثیرگذار است، ضرورت دارد.
چه کسانی شامل دریافت یارانه الکترونیکی می‌شوند؟ چه کسانی شامل دریافت یارانه الکترونیکی می‌شوند؟
در حالی که روز‌های قبل اعلام شده بود تنها سه دهک کالابرگ دریافت می‌کنند، سخنگوی دولت اعلام کرده است کالابرگ به ۷ دهک تعلق می‌گیرد.
باز هم پیشگویی‌های ترامپ! باز هم پیشگویی‌های ترامپ!
دونالد ترامپ در لفاظی تازه درباره ایران گفت: اما ما گزارشی خواهیم داشت و هر آنچه بخواهیم در اختیار خواهیم داشت. ما هر آنچه بخواهیم از ایران به دست خواهیم آورد. و
شهریه مدرسه ۱۰۰ میلیون تومان؟ شهریه مدرسه ۱۰۰ میلیون تومان؟
«۲۵ درصد مدارس بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون، ۳۹ درصد بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون، ۱۷ درصد بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون، ۹ درصد بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون، ۲.۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون، ۲.۲ درصد بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون، ۷ دهم درصد بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون، ۵ دهم درصد بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان شهریه دارند.»
برگزیده
چه کسانی شامل دریافت یارانه الکترونیکی می‌شوند؟ چه کسانی شامل دریافت یارانه الکترونیکی می‌شوند؟
در حالی که روز‌های قبل اعلام شده بود تنها سه دهک کالابرگ دریافت می‌کنند، سخنگوی دولت اعلام کرده است کالابرگ به ۷ دهک تعلق می‌گیرد.
اثرات جنگ بر اجاره مسکن! اثرات جنگ بر اجاره مسکن!
شاخص کشوری هزینه اجاره خانه در بهار ۱۴۰۴، ۳۷درصد نسبت به بهار پارسال افزایش یافت؛ رشد نقطه‌ای اجاره‌بها در بهار ۱۴۰۳، ۴۲ درصد بود طی روز‌های گذشته از تابستان بازار اجاره تهران شاهد «تمدید تا یک ماه» اجاره نامه‌های در حال سررسید بوده است احتمال افزایش وزن رهن نسبت به اجاره ماهانه در قرارداد‌های آتی
دلیل کمبود برق کشور مشخص شد! دلیل کمبود برق کشور مشخص شد!
در حالی که پیش از وقوع جنگ اسراییل علیه ایران، مقامات دولتی مصرف‌کنندگان ایرانی را متهم به بدمصرفی می‌کردند و ریشه‌ی ناترازی برق را در نوع مصرف جست‌و‌جو می‌کردند، وقوع جنگ ۱۲ روزه ریشه‌های این ناترازی را آشکار کرد.
صفحه خبر بالای تصاویر