کد خبر: ۶۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۹

اشنو و هما؛ محبوب‌ترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰

۶۰ سال پیش ایرانی‌ها بیشتر به سیگارهای اشنو و هما علاقه داشتند. محبوبیت این برندها در گزارش روزنامه اطلاعات ۸ مهر ۱۳۴۴ ثبت شد.
اشنو و هما؛ محبوب‌ترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰

به گزارش مخاطب۲۴، حدود ۶۰ سال پیش، سیگار‌های ایرانی «اشنو» و «هما» بیشترین محبوبیت را میان ایرانی‌ها داشتند. با اجرای قانون انحصار دخانیات از سال ۱۳۱۶، تولید و عرضه سیگار در ایران به شکلی متمرکز درآمد و برند‌های داخلی بخش عمده بازار را در اختیار گرفتند.

اشنو و هما؛ محبوب‌ترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰

روزنامه اطلاعات در شماره ۸ مهر ۱۳۴۴ گزارشی درباره وضعیت مصرف دخانیات در ایران و جهان منتشر کرد که نشان می‌داد سیگار‌های اشنو و هما بیشترین طرفداران را در میان ایرانی‌ها داشته‌اند. این گزارش، جزئیاتی از میزان مصرف و محبوبیت برند‌های داخلی ارائه می‌کرد و نشان می‌داد که مردم در آن دوره تمایل زیادی به محصولات داخلی داشتند.

اشنو و هما؛ محبوب‌ترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰

اشنو و هما؛ محبوب‌ترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت