کد خبر: ۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
سرپرست بانک توسعه تعاون عملکرد شرکت های تابعه را، به عنوان بازوهای تخصصی و اجرایی بانک ضروری و مهم دانست.

به گزارش مخاطب۲۴ _ شیخ حسینی در جلسه بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه بانک با تأکید بر اهمیت ایجاد ارزش برای ذینفعان افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات و محصولات به کلیه ذینفعان استفاده کرد و شرکت‌های تابعه بانک، به عنوان بازو‌های اجرایی موثر و هم راستا با استراتژی‌های بانک در ایجاد این هم افزایی بسیار موثر می‌باشند.

بررسی عملکرد شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک با اشاره بر اینکه در بانک توسعه تعاون تنها سودآوری مطرح نمی‌باشد ادامه داد:باید از تخصص، دانش، تجربه و ظرفیت شرکت‌های تابعه در کلیه زمینه‌ها بهره گرفت تا در تعیین استراتژی ها، اهداف و فرآیند‌ها شاهد موفقیت‌های مجموعه بانک باشیم.

شیخ حسینی ضمن اشاره بر نقش موثر سرمایه انسانی در سازمان اضافه کرد: امروزه مزیت رقابتی بین سازمان‌ها سرمایه انسانی آن‌ها می‌باشد، تکنولوژی، دارایی و درآمد تنها درکنارسرمایه انسانی معنا می‌یابد و توجه به استعداد همکاران زیر مجموعه و ایجاد انگیزه برای آن‌ها از وظایف مدیران می‌باشد.

وی در ادامه انضباط اداری و مالی را پایه اولیه انجام کار‌ها دانست و با اشاره بر اینکه در اسلام و کلام بزرگان نیز به انضباط توجه فراوان شده است افزود: انتظار می‌رود با برنامه ریزی مطلوب و استراتژیک شرکت‌های تابعه در آینده به عنوان شرکت‌های تخصصی علاوه بر اجرای قراداد‌های مرتبط با بانک بتوانند با سایر سازمان‌ها نیز قرارداد‌هایی اجرایی به ثبت برسانند.

سرپرست بانک با اشاره به این‌که رعایت شفافیت در عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون، یکی از مهمترین اصول و راهبردهاست، گفت: فعالیت شرکت‌های تابعه در چارچوب ضوابط حرفه‌ای و قانونی با رعایت شفافیت و در تکمیل خدمات توسعه‌ای بانک می‌باشد. همه فعالیت ها، عملیات‌ها و پروژه‌های شرکت‌ها باید شفاف باشد و برای سهولت در طی نمودن مسیر باید مدیران فعال و با انگیزه‌ای داشته باشیم.

شیخ حسینی در ادامه افزود: شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون همواره در مسیر ارائه بهینه خدمات متنوع، گسترده و باکیفیت به مجموعه بانک توسعه تعاون تلاش نموده‌اند. در همین راستا نیاز است تا حجم عملیات‌ها را هم جهت با سیاست‌های بانک و واحد‌های تخصصی مرتبط با فعالیت هر شرکت راهبری نمود.

فتاحی رئیس هیات مدیره بانک نیز که در این جلسه حضور داشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهبرد اصلی شرکت‌های تابعه کمک به بانک می‌باشد، بر ضرورت افزایش سرمایه بانک اشاره و تاکید نمود.

در ادامه سید باقر فتاحی در مورد ضرورت بررسی و رفع مشکلات موجود در شرکت‌ها پرداخت و در این زمینه حضور و مشارکت همکاران مرتبط بانک را جهت تعامل و همفکری موثر دانست.

در این جلسه آقایان فیاض مقدم مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون، افتخاری مدیرعامل شرکت سمات، فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیانی توسعه تعاون، عطاء مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون، بوذرجمهر مدیرعامل گروه مالی توسعه تعاون و اکبر نجفی مدیرعامل شرکت کارگزاری پوشش توسعه تعاون گزارش فعالیتها، عملکرد تخصصی و برنامه‌های کاربردی شرکت‌ها را مطرح نمودند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.