به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن ارائه گزارشی از تغییرات ایجاد شده طی ۵ سال گذشته در حوزه بانکداری گفت: ما در سال ۹۶ شعار بانک ایران زمین را به بانک دیجیتال تغییر دادیم. بانکداری دیجیتال یعنی ارائه سرویس به کسب و کارهای دیجیتال که در سوپر اپلیکیشنهای مختلف که اکنون فعال هستند و مدل بانکداری باید به گونهای باشد که بتوانند به آنها سرویس دهند.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین میزان تراکنشهای غیرحضوری مشتریان این بانک را ۹۷ درصد بیان کرد و گفت: اکثر تراکنشهای مشتریان بانک به صورت الکترونیک و خارج از شعبه از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، خودپردازها و دستگاههای POS انجام میشود.
اینالوئی در معرفی شرکتهای هلدینگ جامپ افزود: همکاران ما در شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در بخش مرکز نوآوری و زیرساختهای فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانکها و باشگاه مشتریان به عنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سخت افزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، ۴ شرکتی هستند که بانک را در چرخه بانکداری دیجیتال پشتیبانی میکنند.
وی خاطر نشان کرد: امروز اگر مجموعهای بخواهد یک بانک بدون شعبه داشته باشد (نئوبانک)، بانک ایران زمین این پتانسیل و بستر را دارد که زیرساخت لازم برای این کار را در اختیار آن قرار بدهد.
در ادامه این جلسه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین ایجاد ارتباط شفاف بین هلدینگ بانک و مجموعه حوزه اجرا را اتفاقی خاص بیان کرد و گفت: با توجه به تغییرات بنیادی که در بانکداری دیجیتال صورت گرفته است، این دیدار نقطه عطفی برای ایجاد ارتباطات قویتر و نهایتا بهره وری مناسب و موفقیت چند برابر برای دو طرف خواهد بود.