کد خبر: ۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

«شناخت دقیق مشتری» رمز موفقیت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

میزگرد آنلاین با موضوع باشگاه مشتریان بانک ها در رادیو اینترنتی عصر پرداخت برگزار شد.
«شناخت دقیق مشتری» رمز موفقیت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین_ در این میزگرد که با حضور امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از فعالان و مدیران بانکی برگزار شد، راه‌های ایجاد حس رضایت مشتریان در بانک‌ها و موفقیت در حوزه باشگاه مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«شناخت دقیق مشتری» رمز موفقیت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

ریاضتی اساس فعالیت بانک را بر رضایت مشتری بیان کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت بانک¬های خصوصی در دهه اخیر این است که مشتریان شماره گرفتن در شعبه و گذاشتن صندلی جلوی باجه را برای اولین بار در بانک‌های خصوصی تجربه کردند. مدل رفتار پرسنل بانک، دیدن رئیس و حتی گذاشتن خودکار برای مشتریان، در بانک خصوصی شکل گرفت و توقع مردم را به سمت آنچه برای آن‌ها ارزشمند است، بالا برد.

مدیرعامل شرکت آوا در خصوص برون سپاری برخی خدمات بانک به شرکت‌های تابعه افزود: زمانی که بانک تصمیم می‌گیرد یک شرکت به صورت متمرکز با چابکی و سیاست های متفاوت داشته باشد، به این معناست که بانک با توجه به اهمیت موضوع عملکرد شرکت را رصد کرده و حمایت خواهد کرد.

ریاضتی در خصوص ارائه سرویس‌های خاص در باشگاه مشتریان افزود: ما در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، عمده سرویس‌های ویژه، قسمت VIP++ برای مشتریان خاص با سرمایه ویژه در بانک است. مشتری برای سفر رفتن نیاز به هیچ اقدامی ندارد. کلیه خدمات CIP از گرفتن بلیت، ترانسفر ویژه فرودگاهی با رانندگان آموزش دیده و خودرو‌های لوکس، پرداخت عوارض خروجی و نهایتاً پیگیری مرکز تماس تا زمان رسیدن مشتری به مقصد از طریق باشگاه مشتریان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای باشگاه می‌توانند از طریق شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات این باشگاه امتیاز‌های خود را افزایش دهند و شانس خود را از خودرو گرفته تا انواع تلفن‌های همراه امتحان کنند. بر همین اساس باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در نوروز امسال جشنواره گل یا پوچ را برای همه اعضای خود برگزار کرد و جوایز آن هم به برندگان اهدا شد.

ریاضتی درخصوص دریافت سرویس‌های باشگاه مشتریان گفت: ما در بانک ایران زمین با توجه به دیجیتالی بودن آن تلاش می¬کنیم مشتری برای دریافت سرویس ویژه، خودش دیتا را در اختیار ما قرار دهد. آنچه همه دوست دارند و نمی-توان بر روی آن ارزش عددی گذاشت توجه، محبت و احترام است.

مدیرعامل شرکت آوا تحلیل رفتار مشتری در بانک ایران زمین را این طور بیان کرد: رفتار مشتری از زمانی که افتتاح حساب می‌کند، جمع آوری و بررسی می‌شود. بانک این داده‌ها را در اختیار شرکت آوا می‌گذارد و شرکت با تحلیل این داده‌ها علایق و خواسته‌های مشتری را می‌سنجد و بر اساس نیاز مشتری، خدمات ویژه‌ای طراحی و در اختیار او قرار می‌دهد.

ریاضتی در پایان یادآور شد: اگر بانک، اساس فعالیت خود را بر رضایت واقعی مشتری بگذارد، بیانگر این است که راهبرد شناخت مشتری را دریافته است. در غیر این صورت هرچه درباره باشگاه مشتریان در هر بانکی، دولتی یا خصوصی، بزرگ یا کوچک صحبت شود، صرفا پروژه تبلیغاتی و روابط عمومی است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
دیدگاه محمد درویش در خصوص ترویج فرهنگ دوچرخه سواری دیدگاه محمد درویش در خصوص ترویج فرهنگ دوچرخه سواری
درویش فعال محیط زیست به مناسبت روز بدون خودرو، بیان کرد امیدوارم روزی برسد که حداقل ۱۰ درصد حمل و نقل شهری با دوچرخه انجام شود
جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران + عکس جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران + عکس
پانزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شامگاه شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۴در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد
قربانیان جدید پرونده شیطان لویزان قربانیان جدید پرونده شیطان لویزان
پرونده «شیطان لویزان» که با ۹ شاکی و روایت‌های هولناکشان افکار عمومی را شوکه کرده، همچنان در پیچ‌وخم دادگاه‌ها گرفتار است
فروکش اعتراضات نپال؛ سوشیلا کارکی نخست‌وزیر شد فروکش اعتراضات نپال؛ سوشیلا کارکی نخست‌وزیر شد
با کاهش اعتراضات خیابانی در نپال، قاضی پیشین و چهره برجسته سیاسی، سوشیلا کارکی، به عنوان نخست‌وزیر موقت این کشور منصوب شد.
شایعات سکته مغزی ترامپ شدت گرفت شایعات سکته مغزی ترامپ شدت گرفت
تصاویر تازه از حضور ترامپ در سالگرد ۱۱ سپتامبر با نشانه‌هایی از افتادگی صورت، موجی از گمانه‌زنی‌ها درباره سکته مغزی جزئی او برانگیخت.
عراقچی راهی دوحه شد عراقچی راهی دوحه شد
وزیر خارجه ایران امروز برای حضور در نشست اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی درباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی وارد دوحه شد.
برگزیده
نظر معاونت عمومی وزارت صمت در خصوص سرمایه گذاری خارجی نظر معاونت عمومی وزارت صمت در خصوص سرمایه گذاری خارجی
ابراهیم شیخ در گفت‌و‌گو با مخاطب ۲۴: سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ایران با موانع حقوقی، بانکی و ریسک بالا روبه‌روست؛ وزارت صمت بر حل مشکلات موجود و جذب سرمایه‌های استراتژیک تمرکز دارد.
عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند
بنزین سوپر از راه می‌رسد: وعده یا خیال؟ رقابت بخش خصوصی و سهمیه‌های دولتی؛ کدام یک پیروز میدان خواهد بود؟
گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در گفت‌و‌گو با مخاطب۲۴ بر لزوم استفاده ازظرفیت بریکس، اوراسیا برای گسترش مراودات تجاری تاکید نمود
صفحه خبر بالای تصاویر