کد خبر: ۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
مدیریت شعب استان اردبیل، با تحقق ۱۱۳/۶ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپرداز‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران_ بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان‌های چهار محال بختیاری و کردستان به ترتیب با ۸۹/۵ و ۸۳/۶ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپرداز‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری را کسب کردند.

رتبه نخست شعب استان اردبیل پست بانک ایران، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری و کردستان در دومین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱/۷۰، ۱/۳۴ و ۱/۲۵ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی پایش و پویش سال جاری بالاتر از سایر مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران قرار گرفتند.

بر اساس این آمار، در اردیبهشت ماه گذشته، هدف کمی کاهش مدت زمان توقف خودپرداز‌ها در سطح کشور ۵۱/۱ درصد تحقق پیدا کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار