کد خبر: ۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین

کیفیت خدمات الکترونیکی و آفلاین بر رضایت مشتریانی که از خدمات غیر حضوری استفاده می‌کنند اثر گذار است که این امر به نوبه خود می‌تواند بر اعتماد، تعهد و وفاداری مشتریان موثر باشد.
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ درک و فهم دقیق سازمان‌ها از نیاز‌های روحی، اجتماعی، فنی مشتریان سبب ایجاد خدمات و تسهیلات با جذابیت بیشتر برای مشتریان خواهد شد مشتریان مرکز توجه در مدیریت ارتباط با مشتری هستند و به منظور حفظ قابلیت رقابت و دستیابی به اهداف سازمان ارزیابی سطح رضایت مشتریان ضروری می‌باشد. رضایت مشتری از طریق تکرار خرید، خرید کالای جدید و خرید کالا جدیدی که از طریق مشتریان راضی به کار تمایل پیدا کرده اند، به افزایش درآمد و سود منجر می‌شود.

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک ایارن زمین

مشتریانی که از سازمان رضایت دارند تجربیات را به دیگران منتقل می‌کنند و هزینه جذب مشتریان را کاهش می‌دهند و در مقابل ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری در حکم فرار چندین مشتری می‌شود به همین دلیل رضایت مشتریان و براورده ساختن آن شرط اساسی موفقیت سازمان‌های می‌باشد. خدمت رسانی به مشتریان با کیفیت عالی و مستمر موجب ایجاد مزیت‌های رقابتی برای بانک‌ها می‌شود.

این مساله به خصوص در بانک‌ها که در ارتباط دائم با مشتریان هستند اهمیت ویژه‌ای دارد، رقابت زیاز طرفی ن در بین بانک‌ها و مؤسسات قرض الحسنه و سایر اشکال جذب منابع پولی رو به افزایش است، لذا ایجاد مزیت رقابتی برای بقای بانک‌ها امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد خدمات نوین بانکی که ارتباط بسیار نزدیکی با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات دارد از جمله عوامل بسیار مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانک‌ها وجذب مشتریان ورضایتمندی آن‌ها است.

خدمات الکترونیکی باعث جذابیت، وفاداری و رضایت الکترونیکی مثبت می‌شود، همچنین باعث حداکثر شدن مزیت‌های رقابت تجارت الکترونیکی سازمان می‌گردد. سنجش کیفیت خدمات یکی از راهکار‌هایی است که به ما این امکان را می‌دهد تا از کیفیت استقرار کاربرد‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک و … آگاه شویم.

کیفیت خدمات الکترونیکی و آفلاین بر رضایت مشتریانی که از خدمات غیر حضوری استفاده می‌کنند اثر گذار است که این امر به نوبه خود می‌تواند بر اعتماد، تعهد و وفاداری مشتریان موثر باشد.

مجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کیفیت خدمات در امور اجرایی بیان کرد: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود و همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه‌ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین در خصوص ارائه خدمات بر اساس ارزش مشتری گفت: یکی از مسائل مهم که در بانک ایجاد شده است ارزش مشتری است. تمام خدمات بر اساس ارزش مشتری ارائه می‌شود. یعنی مشتری بر اساس مراوداتی که با بانک خواهد داشت، خدمات دریافت می‌کند. هرچقدر این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهد کرد نیز بیشتر خواهد بود.

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین، هر خدمتی که به مشتری ارائه می‌شود را دارایی بانک عنوان کرد و افزود: متناسب با ارزش مشتری خدمات به ایشان عرضه می‌شود و تعیین کننده سطح مشتری است ومشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقا می‌دهد و این تغییرات بنیادین است که مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می‌کند و مبتنی بر مدل‌های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقا می‌دهد.

مزایای استفاده از شیوه‌های نوین بانکی از جمله کاهش هزینه ها‌ی نگهدار مرتبط با پرسنل، کوتاه شدن دوره پردازش، افزایش سرعت، بهبود انعطاف پذ یری در معاملات کسب و کار و به طورکلی ارائه خدمات بهتر به مشتریان باعث شده است که امروزه استفاده از شیوه‌های نوین بانکی در ارائه خدمات به مشتریان در بسیاری از موسسات مالی بانک‌ها به طور فزا ینده‌ای رشد و شیوع یابد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند
موشک هوا به هوای PL-۱۵، شاهکار نظامی چین، با برد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری و فناوری هدایت پیشرفته، به یکی از پیشرفته‌ترین تسلیحات جهان تبدیل شده است. این موشک که از جنگنده‌هایی، چون J-۱۰ و J-۳۵ شلیک می‌شود، با توانایی درگیری فراتر از دید، تهدیدی جدی برای رقبا در آسمان است
مهدی قایدی به کدام تیم عربی می‌رسد! مهدی قایدی به کدام تیم عربی می‌رسد!
باشگاه اتحاد کلباء خواستار خرید نهایی مهدی قایدی از شباب الاهلی شده است.
بقایی: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود بقایی: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود
سخنگوی وزارت امور خارجه با مروری بر جنایت جنگی اسرائیل علیه زندان اوین، نوشت: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود و به خاطر ارتکاب جنایات شنیع علیه مردم ایران مورد مواخذه و مجازات قرار گیرد.
تهران در وضعیت قرمز آلودگی هوا تهران در وضعیت قرمز آلودگی هوا
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۵۹ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
علت حمله به اماکن پلیس از زبان رادان! علت حمله به اماکن پلیس از زبان رادان!
فرمانده کل انتظامی گفت: به نظر می‌رسید افتخار پلیس در این جنگ، عصبانی کردن دشمن بود؛ علت این عصبانیت هم همکاری گسترده مردم در معرفی و گزارش مظنونان به جاسوسی و وطن‌فروشی بود.
شکار پهپاد جاسوسی در آسمان ایران شکار پهپاد جاسوسی در آسمان ایران
روز گذشته، پهپاد «جاسوسی شناسایی» در کوه‌های اطراف شهرستان چگنی شناسایی شد.
تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا
به اذعان روزنامه یدیعوت آحارانوت، تداوم نسل‌کشی در غزه، موجب شده که شرکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در قاره سبز، برای حفظ مشتریان خشمگین از جنایات اسرائیل، تحریم‌های گسترده‌ای علیه کالا‌های اسرائیلی اجرایی کنند.
برگزیده
تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا
به اذعان روزنامه یدیعوت آحارانوت، تداوم نسل‌کشی در غزه، موجب شده که شرکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در قاره سبز، برای حفظ مشتریان خشمگین از جنایات اسرائیل، تحریم‌های گسترده‌ای علیه کالا‌های اسرائیلی اجرایی کنند.
کرایه تاکسی افزایش یافت! کرایه تاکسی افزایش یافت!
سخنگوی شهرداری تهران گفت: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در شرایط بحران و جنگ تخلف است و شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان را گزارش دهند.
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
صفحه خبر بالای تصاویر