کد خبر: ۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
​مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از ابتدای تیرماه به سه روش ثبت‌نام در سامانه شمس، ثبت در اینترنت‌بانک و حضور در شعبه، سپهرکارت جدید خود را دریافت کنند.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران_ با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عبور کشور از شرایط بحرانی این بیماری و پایان طرح تمدید سیستمی کارت‌های بانکی در پایان خردادماه ١٤٠١، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از ابتدای تیرماه، در صورت انقضای تاریخ اعتبار، مفقودی و یا نیاز به تجدید سپهرکارت‌های خود، به سه روش ثبت‌نام در سامانه شمس، ثبت درخواست در اینترنت‌بانک و حضور در شعبه، کارت خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت سپهرکارت های جدید بانک صادرات ایران

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند در صورت تمایل با ثبت درخواست صدور کارت به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه شعبه مجازی سپهر «شمس» و انتخاب گزینه تحویل در محل، سپهر کارت خود را در نشانی مورد نظر، دریافت کنند.

همچنین در صورت ثبت درخواست صدور مجدد کارت از طریق سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، سپهر کارت به شعبه دارنده حساب مشتری ارسال و به وی تحویل می‌شود.

تمامی شعب بانک صادرات ایران از ابتدای تیرماه امسال، در صورت مراجعه مشتریان دارای کارت بانکی منقضی شده، نسبت به صدور مجدد کارت به درخواست مشتری اقدام می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار