به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین _ در این بازدیدها که با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استان تهران، مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق ۱ و ۲ استان تهران برگزار شد، روسای شعب ضمن بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک در جلساتی که به منظور آشنایی با تواناییهای این هلدینگ برگزار شد، حضور داشتند.
در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن تشریح مأموریت هلدینگ فناوری اطلاعات، در خصوص چشم انداز بانکداری دیجیتال این بانک گفت: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان میتوانند بر اساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند.
به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویسها را تعریف میکند
در ادامه این دیدار مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران با اشاره به سرعت تغییرات و پیشرفت در عرصه بانکداری دیجیتال و اهمیت توجه ویژه به روزآمدی ارائه خدمات نوین در دنیای دیجیتال گفت: با تغییر نیازها در بازار رقابتی، همواره باید ارائه محصولات و فعالیت در این بازار به روز شود.
یزدانجو افزود: مسئولین شعب نیز علاوه بر بهره برداری از ظرفیتهای موجود، تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، به کار گیرند.
سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی در این جلسه ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی طی سالهای اخیر، گفت: رشد تکنولوژی، ظهور شبکههای اجتماعی و تغییر در نیازهای مشتریان از جمله عواملی هستند که فعالیت در این حوزه را با تغییراتی مواجه کرده است.
استاد در خصوص نحوه معرفی سرویسها و خدمات افزود: بانک و شرکتهای تابعه با همکاری شعب بایستی علاوه بر تقویت سواد رسانه ای، از بسترهای دیجیتال و شرکتهای گروه جامپ به نحو احسن استفاده گردد.
در این برنامه روسای شعب استان تهران از شرکتهای سابین تجارت آریا به عنوان شرکت پرداخت بانک، شرکت آوا مجری باشگاه مشتریان و پیشانی بانکداری دیجیتال بانک و مرکز نوآوری بازدید و جلساتی را با مدیران شرکتها به منظور آشنایی بیشتر با سرویسها و خدمات آنها برگزار کردند.