کد خبر: ۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
اگر در یک سفر یک روزه به ونیز می‌آیید مراقب باشید: هرکسی که از این شهر بازدید می‌کند باید مالیات روزانه ۱۰ دلاری بپردازد یا تا ۴۵۰ یورو (۵۰۲ دلار) جریمه شود.

به گزارش مخاطب۲۴ ـ فقط شهر‌های بزرگ نیستند که در حال سرکوب هستند. به نظر می‌رسد در حالی که مردم می‌توانند با قایق از غار بازدید کنند، شنا در آب آبی زیبا ممنوع است. 

در سفر به ایتالیا مراقب این نکات باشید

مسافران از این همه تغییرات راضی نیستند. جیسون کوکران، سردبیر Frommers.com در توییتر نوشت: ایتالیایی‌ها در معرض مجازات رفتاری هستند. نظرات او درباره قوانین جدید در فلورانس طوفانی از انتقادات را برانگیخت. کاربر توییتر @AvvPaoletto نوشت: در صورت مخالفت بهتر است به ایتالیا نیایید.

دوچرخه سواری

دوچرخه‌سواری حتی راه رفتن با دوچرخه اکنون در مرکز شهر ونیز غیرقانونی است.

شنا در کانال 

در سال‌های اخیر، گردشگران به دلیل شنا در کانال‌های ونیز جریمه شده‌اند. فقط در صورتی که فکر می‌کنید فرو بردن انگشت پا در آب به کسی آسیب نمی‌زند، این ممنوعیت شامل قرار دادن پا‌ها در کانال می‌شود.

آواز خواندن

آواز خواندنت را برای خودت نگه دار. رم اجازه آواز خواندن یا تردد با اتوبوس در اتوبوس‌ها، مترو و تراموا‌های شهر را نمی‌دهد.

پوشیدن دامن کوتاه 

مقامات اهمیتی نمی‌دهند که در استابیا شهری کوچک در نزدیکی ناپل، چه چیزی مد است. دامن‌های کوتاه و همچنین شلوار جین کوتاه و روشن بسیار خلاف قانون هستند.

پوشیدن لباس شنا

پلیس مد در ونیز نیز با قدرت کامل حضور دارد. پوشیدن مایو در هنگام گشت و گذار ممنوع است.

بوسیدن

در ابولی، شهری در جنوب ناپل، زوج‌های پرشور در معرض جریمه‌های کلان هستند. بوسیدن در ماشین در حال حرکت کاملا خلاف قانون است.

استفاده از قفل عشق

باید راه دیگری برای ابراز عشق خود در رم و ونیز بیابید که سنت بستن قفل‌های عاشقانه به پل‌ها را ممنوع کرده‌اند که باعث ناراحتی اینستاگرامر‌ها در همه جا شده است.

ایستادن روی پل

بله، بی حرکت ایستادن روی پل نیز در ونیز خلاف قانون است.

غذا دادن به کبوتر

یکی دیگر از تخلفاتی که باعث دستگیری شما در ونیز می‌شود، مورد علاقه دیرینه گردشگران است: غذا دادن به کبوتران است.

متاسفم، مسافران ونیز، اما موارد بیشتری از این ممنوعیت‌ها وجود دارد. سایر اقدامات قانون‌شکنانه شامل تکیه دادن به ویترین فروشگاه، دراز کشیدن روی یک نیمکت عمومی و خرید محصولات از فروشندگان خیابانی است.

اخم کردن

بعید است که برای این جریمه شوید، اما میلان قانونی دارد که افراد را ملزم می‌کند در هر زمانی غیر از مراسم تشییع جنازه یا بازدید از بیمارستان، لبخند بزنند؛ بنابراین دفعه بعد که در پایتخت مد ایتالیا هستید، این اخم را وارونه و به لبخند تبدیل کنید.

منبع : سلام نو 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.