کد خبر: ۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

الکس نوری بمب بوندس‌لیگایی استقلال!

بار‌ها بحث حضور آلکس نوری در فوتبال ایران مطرح شده و البته تا به امروز عملی نشده، حالا مدیران استقلال مذاکره با آلکس نوری را هم شروع کرده‌اند؛ گزینه‌ای که حضورش جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.
الکس نوری بمب بوندس‌لیگایی استقلال!

مخاطب ۲۴- در چند سال گذشته هم بار‌ها بحث حضور آلکس نوری در فوتبال ایران مطرح شده و البته این اتفاق تا به امروز عملی نشده است. حالا مدیران استقلال مذاکره با آلکس نوری را هم شروع کرده‌اند؛ گزینه‌ای که حضورش در باشگاه استقلال جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

الکس نوری بمب بوندس‌لیگایی استقلال

بعد از منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال، نام عنایتی به عنوان گزینه مدیرعامل باشگاه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی منتشر شد با این همه جوی که در فضای مجازی شکل گرفت باعث شد که سرمربیگری رضا عنایتی در استقلال شکل نگیرد.

گزینه ایرانی دیگر مدیران استقلال، مهدی رحمتی بود، اما به گفته مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم، سرمربی این تیم به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده تا به کارش در اراک ادامه دهد.

طی ۲۴ ساعت گذشته و در بازار شایعات نام دو مربی اهل ترکیه هم به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شد. از شنول گونش که گویا قرار نیست به ایران بیاید تا ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور که بر اساس برخی اخبار، پیشنهاد استقلال به او باعث شده تا این مربی برای ادامه همکاری با تراکتور وسوسه شود.   

باشگاه استقلال در چند روز گذشته شرایط چند مربی اروپایی را مورد بررسی قرار داده، ولی هنوز سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است. البته مدیران این باشگاه به شکل ویژه و جدی پروسه انتخاب سرمربی را جلو می‌برند تا انتخاب نهایی را انجام دهند.
اتفاق جالب، اما شروع مذاکرات استقلال با آلکس نوری است؛ مربی ایرانی‌الاصل که سابقه مربیگری در بوندس‌لیگا را دارد و حالا در تیررس آبی‌های پایتخت قرار گرفته است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد