کد خبر: ۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
طی مراسمی، همزمان با میلاد امام رضا(ع) ؛ و با حضور مدیرعامل،رییس هیات مدیره و اعضاء هیات مدیره آئین تجلیل از روسای موفق شعب پست بانک ایران ، منتخب بانک مرکزی ج.ا. ا برگزار شد

طی مراسمی، همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و با حضور دکتر بهزاد شیری،مدیرعامل پست بانک ایران ،رییس هیات مدیره و عضو هیات مدیره ، معاونین مالی و سرمایه گذاری ، توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ، سازمان و برنامه و ریزی ، مدیران امور استان ها و بازاریابی ، امور استان های تهران ، البرز ، قم و سمنان و امور حراست بانک ،  از روسای شعبی که سال گذشته در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتخات شدند، تجلیل و قدردانی شد.

آئین تجلیل از روسای موفق  شعب پست بانک ایران

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم شهرکی کیا مدیر امور استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از روند، نحوه و شاخص‌های انتخاب ۱۵ نفر از روسای موفق شعب بانک و پیشنهاد آن‌ها به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.
سپس در ادامه، واحد پور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی در گزارشی به تشریح کارنامه عملکرد روسای موفق شعب پرداخت و پس از آن هریک از روسای شعب برگزیده به ارائه دیدگاه‌ها، نظرات، تجربیات، عوامل موفقیت و مسائل و مشکلات شعب خود پرداختند.
بنابر این گزارش در ادامه جلیلی نیا رییس هیات مدیره، بهمنی عضو هیات مدیره، سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی، محمدی معاون مالی و سرمایه گذاری، ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و اخلاقی مدیر امور حراست در پاسخ به مسائل و موارد مطرح شده از سوی روسای شعب، توضیحات، راهکار‌ها و برنامه‌های در دست اقدام خود را بیان کردند.
در این مراسم دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به ایراد سخن و رهنمود پرداخت که مشروح آن در بخش‌های بعدی خبر ارائه خواهد شد.
در پایان مراسم از ۱۵ نفر از روسای موفق شعب برگزیده به شرح ذیل و با اهداء جایزه و لوح تقدیر از سوی دکتر شیری تجلیل به عمل آمد.
مهران علی‌پور رئیس شعبه ورزقان مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، محمد علی احمدپور مبارکه رئیس پیشین شعبه فلاورجان، مسعود بوستانچی رئیس شعبه کاشان مدیریت شعب استان اصفهان، عباس فدایی رئیس سابق شعبه تربت حیدریه، مهدی وحیدیان رضا زاده رئیس شعبه مصلی مشهد مدیریت شعب استان خراسان رضوی، حمیدرضا اشتیاقی رئیس شعبه شهریار مدیریت شعب منطقه غرب تهران، محمد کهزادیان رئیس شعبه سپهبد سردار شهید قاسم سلیمانی مدیریت شعب منطقه شرق تهران، محمد ناصح کابله سوری رئیس شعبه کامیاران مدیریت شعب استان کردستان، وحید سعیدی رئیس شعبه مطهری مدیریت شعب استان یزد، جمال دارش رئیس شعبه گچساران مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد، عالی شجاع زاده رئیس شعبه مرکزی بوشهر مدیریت شعب استان بوشهر، حسام الدین آچاک رئیس شعبه ایرانشهر مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، صابر طاهری رئیس شعبه میناب مدیریت شعب استان هرمزگان، مریم زکی پور رحیم آبادی رئیس شعبه طالقانی مدیریت شعب استان قزوین ومرتضی پیشگیر رئیس شعبه بابل مدیریت شعب استان مازندران تجلیل می‌شود.
گفتنی است: در بهمن ماه سال گذشته، در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با عنوان «آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» از ۱۵ نفر از روسای موفق شعب بانک تقدیر به عمل آمد.
«گردهمایی روسای موفق بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور»، با توجه به نقش مهم روسای موفق شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها، اهداف عملیاتی بانک‌ها و موسسات در نیل به اهداف نهایی سیاستگذار پولی و بانکی، همه ساله توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف انتقال تجربیات و مهارت‌های علمی روسای شعب و همچنین با هدف قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به عنوان ارزشمندترین دارایی آن‌ها برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.