کد خبر: ۵۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

رشد حق بیمه تولیدی با چاشنی بیمه‌های زندگی

گزارش تحلیلی عملکرد ۹ ماهانه بیمه پاسارگاد؛ بیمه پاسارگاد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۳، با پیگیری استراتژی خود برای فروش بیمه‌های زندگی، حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۵.۵ درصد افزایش داده است.
رشد حق بیمه تولیدی با چاشنی بیمه‌های زندگی

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگاد؛بیمه پاسارگاد در ماه پایانی پاییز ۱۴۰۳ عملکردی چشمگیر و قابل‌توجه در حوزه‌های مختلف فعالیت خود ثبت کرده است.

در آذرماه ۱۴۰۳، بیمه پاسارگاد توانست با ثبت ۱۴،۳۸۳،۹۸۰ میلیون ریال حق بیمه صادره، رشدی ۱۱.۶ درصدی را نسبت به رقم حق بیمه ۱۲،۸۸۳،۶۸۲ میلیون ریالی آذرماه سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

حق بیمه صادره این شرکت تا پایان آذر ۱۴۰۳ نیز به رقم ۱۳۴،۹۹۰،۶۲۴ میلیون ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل ۹۹،۶۰۷،۶۳۵ میلیون ریال بود، رشد قابل‌توجه ۳۵.۵ درصدی را نشان می‌دهد. این رشد نه‌تنها نشانگر توانایی این شرکت در افزایش سهم بازار خود است، بلکه بیانگر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات نیز هست.

در مقابل خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد تا پایان آذر ۱۴۰۳ به رقم ۵۰،۵۷۰،۸۴۱ میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با ۳۴،۵۹۳،۴۴۱ میلیون ریال در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۴۶.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

این رشد در خسارت پرداختی منجر به افزایش اندک نسبت خسارت از ۳۴.۷ درصد در سال ۱۴۰۲ به ۳۷.۴ درصد در سال ۱۴۰۳ شده است. نسبت خسارتی که همچنان در جمع پایین‌ترین نسبت‌های خسارت در میان شرکت‌های صنعت بیمه کشور است.

حفظ تمرکز بر جذب بیمه‌های زندگی

نگاهی دقیق به ترکیب پرتفوی بیمه پاسارگاد نشان می‌دهد که ۴۶ درصد از کل بیمه‌نامه‌های شرکت به بیمه‌های زندگی اختصاص دارد. این موضوع بیانگر پیگیری سیاستگذاری استراتژیک پاسارگاد در جهت افزایش درآمد‌های بلندمدت و کاهش وابستگی به بیمه‌های کوتاه‌مدت و پرریسک است.

بیمه‌های درمان با سهم ۱۷ درصد و بیمه شخص ثالث با ۱۵ درصد، پس از بیمه زندگی بیشترین سهم را در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد دارند. این سهم‌ها نشان‌دهنده توازن میان محصولات بیمه‌ای پرریسک (مانند درمان و شخص ثالث) و محصولات کم‌ریسک‌تر (مانند بیمه‌های زندگی) است و تمرکز اصلی بر بیمه‌های زندگی، علاوه بر تقویت موقعیت شرکت در بازار بیمه، مزایای مالی قابل‌توجهی نیز به همراه دارد.

عملکرد بیمه پاسارگاد در آذرماه ۱۴۰۳ نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل‌توجه در حوزه صدور حق بیمه و توسعه بازار است. این رشد چشمگیر، در کنار تمرکز استراتژیک بر بیمه‌های زندگی، موقعیت این شرکت را به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی بازار بیمه تقویت کرده است.

برچسب ها: بیمه پاسارگاد
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
برگزیده
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانه‌ای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب می‌شود.
مردی که با خبر پول درمی آورد مردی که با خبر پول درمی آورد
بسیاری از میلیاردر‌های سیلیکون‌ولی اخیراً نگاهی انتقادی به رسانه‌های خبری انداخته‌اند، اما «مایکل موریتس»، سرمایه‌گذاری که با شرط‌بندی‌های اولیه روی شرکت‌هایی، چون گوگل و پی‌پال میلیارد‌ها دلار به‌دست آورد، رویکردی کاملاً متفاوت را در پیش گرفته است
صفحه خبر بالای تصاویر