به گزارش مخاطب۲۴. شرکت بیمه دی پس از استقرار زیر ساختهای سختافزاری و نرمافزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایندها، ساختار و روشهای عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعهی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO ۱۵۸۳۸ شد.
گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانهروزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشمانداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیندها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.