مخاطب۲۴- سحر کمالخانی با بیان این که ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﺳﺎﺯﻣﺎﻥﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻠﯽ ﻭ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺧﻮﺩ ﮐﻤﮏ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﯼ ﺑﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﯼ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﭘﯿﺎﺩﻩﺳﺎﺯﯼ ﮐﻨﻨﺪ، افزود: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﮔﺴﺘﺮﺩﮔﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﺷﺮﮐﺖها ﻭ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﺍﻧﻄﺒﺎﻕ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ، ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﻭ ﺩﻭﺭﻩﺍﯼ، ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻭ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻨﮕﺮﯾﻢ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﯼ ﻣﺮﺗﺒﻂ، ﺍﻧﻄﺒﺎﻕ ﺩﻫﯿﻢ.
وی ادامه داد: ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﺍﻟﺒﺮﺯ ﻧﯿﺰ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺎﯾﺶ ﺳﺎﻻﻧﻪ، ﺍﺯ ﻣﻤﯿﺰﺍﻥ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺷﺮﮐﺖ TUV Intercert ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﻓﻌﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﮐﻤﮏ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﺳﺎﻝ ﻣﺘﻮﺍﻟﯽ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺗﻤﺪﯾﺪ ﮔﻮﺍﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺩﺭ ﺳﺮﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﯼ ISO ۱۰۰۰۴ ﻭ ۱۰۰۰۲ ISO ﻭ ISO ۹۰۰۱ شد که ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ بیمه البرز است
وی تاکید کرد: ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﯾﻢ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺷﺎﻫﺪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺩﺭ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺻﺤﯿﺢ ﻓﺮﺁﯾﻨﺪﻫﺎ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺭﮐﺎﻥ ﺍﺻﻠﯽ ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺖ بیمه البرز ﺑﺎﺷﯿﻢ.