کد خبر: ۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
ما به عنوان یک باشگاه ورزشی زیر نظر وزارت ورزش هستیم و هر تعرفه‌ای که آن‌ها بگذارند ما هم تبعیت می‌کنیم، چرا که اگر بیشتر از تعرفه قانونی دریافت کنیم قطعا باشگاه را پلمپ می‌کنند.

مالک باشگاه بدنسازی خبرساز در شمال تهران با تکذیب دریافت رقم‌های ۳۲۰ و ۱۶۰ میلیون تومانی برای استفاده از این باشگاه لاکچری، گفت: من اصلا آقازاده و آدم سیاسی نیستم و هر تعرفه‌ای هم وزارت ورزش اعلام کند از مراجعان دریافت می‌شود.به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از ایسنا، سپهر تاروردیان درباره حواشی گسترده پیرامون افتتاح باشگاه بدنسازی لاکچری در شمال تهران، اظهار کرد: ما اصلا این باشگاه را هنوز افتتاح نکرده‌ایم، مراسمی که برگزار شد صرفا بازدید مهمانان خارجی و داخلی دعوت شده از باشگاه بود. همان‌طور که از تصاویر نیز پیدا بود اصلا مراسم هیچ شباهتی به افتتاحیه نداشت چرا که ما هنوز جواز قانونی فعالیت را دریافت نکرده‌ایم و روال قانونی آن در حال طی شدن است. پرونده دریافت جواز در کمیسیون ماده پنج است و قرار است بزودی صادر شود. مراسم افتتاحیه قرار است روز عید فطر برگزار شود و ما از مسئولان وزارت ورزش، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و چهره‌های ورزشی برای حضور در مراسم دعوت می‌کنیم.

صحبتهای متفاوت مالک باشگاه بدنسازی لاکچری درباره ارقام نجومی

مالک این باشگاه بدنسازی درباره دعوت پر سر و صدا از چهره‌های مطرح فوتبال جهان همچون لوتار ماتئوس، گفت: من با ماتئوس رفیق هستم. او برای حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی در قطر بود که به او گفتم لوتار! حالا که نزدیک ایران هستی بیا و از باشگاه بازدید کن. این پیشنهاد با استقبال او همراه شد و مارکوس مرک و پیرلوییجی کولینا نیز که در قطر بودند با پیشنهاد او به ایران آمدند تا از باشگاه بازدید کنند.

وی درباره علت حضور آندریاس برمه ملی‌پوش سابق فوتبال آلمان که در قطر حضور نداشته نیز خاطرنشان کرد: ماتئوس این پیشنهاد را به آندریاس برمه داد و او هم قبول کرد و به ایران آمد.

سپهر تاروردیان مالک باشگاه بدنسازی، هنوز جواز فعالیت دریافت نکرده‌ایم هر تعرفه‌ای وزارت ورزش اعلام کند از مراجعان دریافت می‌شود. از مسئولان وزارت ورزش و چهره‌های ورزشی برای حضور در مراسم دعوت می‌کنیم

تاروردیان درباره میزان مبلغ پرداختی به این نفرات برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر از یک نفر بپرسید حقوقت چقدر است، قطعا ناراحت می‌شود، چرا که این موضوع یک بحث شخصی است و ارتباطی به کسی ندارد. در این‌باره هم من هر چیزی بگویم قطعا یک سری افراد باز هم حاشیه‌سازی می‌کنند. از سوی دیگر اگر من مبلغ را بگویم، لوتار ماتئوس باید مالیات آن را در آلمان بدهد و ممکن است او ناراحت شود و دوستی‌مان قطع شود. به هر حال شاید آن‌ها راضی نباشند که این موضوع را رسانه‌ای کنیم.

وی درباره اینکه عنوان شده، مبالغ ۳۲۰ میلیون و ۱۶۰ میلیون تومانی به صورت سالانه برای استفاده از این باشگاه دریافت می‌شود، اظهار کرد: این حرف‌ها همه دروغ است و من به شدت آن را تکذیب می‌کنم. یکسری از افراد خارج نشین که معاند نظام هستند از اینکه این چهره‌های بین‌المللی به ایران آمده‌اند و ما با این کار نشان دادیم که از چه میزان امنیتی در کشور برخورداریم، نارحت و عصبانی هستند و دست به حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغ زدند. اصلا از این خبر‌ها نیست، ما خودمان وقتی این اخبار را می‌شنویم می‌خندیم که چطور این شایعات را درست می‌کنند!.

او ادامه داد: تعرفه ما همان چیزی خواهد بود که وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند. ما به عنوان یک باشگاه ورزشی زیر نظر وزارت ورزش هستیم و هر تعرفه‌ای که آن‌ها بگذارند ما هم تبعیت می‌کنیم، چرا که اگر بیشتر از تعرفه قانونی دریافت کنیم قطعا باشگاه را پلمپ می‌کنند. ما اگر اینجا قلیان یا غذا می‌فروختیم، خیلی بیشتر سود می‌کردیم. ما آمده‌ایم برای خدمت به سلامت جامعه و ۴ تا تردمیل گذاشته‌ایم تا مردم ورزش کنند، دیگر این حرف‌ها و دروغ‌ها چیست که سر هم می‌کنند؟

تاروردیان در پاسخ به این سوال که آیا تنها مدیران ارشد و ثروتمند قرار است از امکانات این باشگا استفاده کنند، گفت: اصلا این‌طور نیست و همه مردم می‌توانند از این باشگاه استفاده کنند. حالا اگر یک فرد سیاسی هم به باشگاه آمد می‌تواند به عنوان یک شهروند ثبت نام کند نه به عنوان وزیر. با توجه به اینکه با افراد سیاسی ارتباطی نداشته‌ام فکر نمی‌کنم چهره خاصی از سیاست به باشگاه بیاید. ظرفیت باشگاه ما ۲۰۰ نفر است و تا این میزان می‌توانیم ثبت نام کنیم.

وی گفت: من اصلا نه آدم سیاسی بوده‌ام و نه با سیاسی‌ها کاری داشتم و خواهم داشت. من اصلا آقازاده و حکومتی نیستم و هیچوقت هم در دولت و سیاست و نبوده‌ام. من یک نفر از بخش خصوصی هستم که در ورزش سرمایه‌گذاری کردم و اگر این ملک را رستوران می‌کردم یا در آن قلیان به دست جوانان می‌دادم، خیلی بیشتر از باشگاه هم سودآوری داشت، اما هدف ما خدمت به مردم و جوانانی است که می‌خواهند ورزش کنند. افراد سیاسی بنده‌های خدا از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب در جلسه هستند و اصلا وقتی برای ورزش کردن ندارند.

مالک این باشگاه ورزشی، درباره سال‌هایی که در وزارت خارجه فعالیت داشته است، گفت: در وزارت خارجه هم مدتی به عنوان مترجم همزمان، آن هم به صورت قراردادی و نه رسمی فعالیت داشتم. من دکترای مدیریت خود را از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز گرفتم و مدرس، سخنران و نویسنده در حوزه مدیریت هستم. شرکتی هم دارم که بالای ۵۰۰ اجلاس بین‌المللی درباره مدیریت را در ایران با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار کرده است. بیزنیس من هستم و هیچ کاری هم با سیاست ندارم.

وی درباره انگیزه خود از راه‌اندازی این باشگاه، گفت: ما در این ۱۸ سال یکسری از مدیران را در سمینار‌ها آموزش دادیم و موفق به توسعه مهارت‌هایشان شدیم. خیلی از این افراد مدیران موفق و خوبی شدند، اما اغلب آن‌ها با مشکلاتی مثل اضافه وزن و بیماری روبرو بودند. همان‌ها از من خواستند که این فضا را مهیا کنیم.

تاروردیان، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف قرار است چه مبلغی بابت شهریه دریافت شود، گفت: قطعا زیر ۱۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود. خیلی از باشگاه‌های دیگر در تهران هستند که ۶ یا ۷ میلیون در ماه دریافت می‌کنند. ما هم بر اساس قانون عمل می‌کنیم. این مبالغی که عنوان می‌شود شبیه شوخی است و واقعا از شنیدن آن خنده‌مان می‌گیرد. به والله هنوز از کسی ثبت نام نکرده‌ایم چرا که باشگاه هنوز افتتاح نشده است.

وی درباره مبلغ اجازه و امکانات باشگاه نیز خاطرنشان کرد: ملک اجاره‌ای است و من و آقای خردمند که صاحب یک برند ورزشی است مالک این باشگاه هستیم. مبلغ اجاره‌ای که بابت باشگاه می‌دهیم فکر می‌کنم۵۰۰ میلیون تومان در ماه است که قطعا برای سال‌های بعد افزایش پیدا می‌کند چرا که ۶ ماه است در حال بنایی هستیم و هنوز این باشگاه افتتاح نشده است. باشگاه حدود ۱۳۰۰ متر مساحت دارد که شامل حدود ۷۰۰ متر فضای ورزشی و سایر فضا نیز به سونای خشک و بخار، جکوزی، آرایشگاه، رستوران، اتاق فیزیوتراپی و... است، سولاریوم هم اصلا نداریم و باشگاه نیز فقط مختص به آقایان است. مربیان هم همه ایرانی هستند، مثلا گفتند مربیان آلمانی هستند که واقعا خنده‌دار است و اصلا چه لزومی به این کار است؟

تاروردیان در پایان درباره هزینه‌های راه‌اندازی این باشگاه، گفت: چه کسی گفته ۲۵ میلیارد تومان هزینه راه اندازی باشگاه شده است؟ مبلغ دقیق را نمی‌دانم و باید از بخش مالی بپرسم تا با آمار دقیق اعلام کنم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.