به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:چکاد با هدف به حداقل رساندن مخاطرات و کاستیهای موجود در فرآیندهای چک کاغذی و ارائه روشی امن و در عین حال ساده برای مشتریان بانک ملی ایران در همراه بام فراهم شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.
هریک از مشتریان میتوانند برای دریافت این خدمت در ابتداء با نصب و ورود به سامانه بام و در بخش «خدمات چک» و مشاهده داشبورد با کلیک بر روی گزینه «چکاد» از این خدمت بهرهمند شوند.
در این بخش گجتهای مختلفی برای مدیریت دسته چک نظیر ثبت درخواست دسته چک، مشاهده نتیجه عملیات، تایید اطلاعات، پیگیری درخواست، مشاهده آخرین وضعیت، صدور دسته چک، انتقال برگ چک، عودت چک و ثبت گواهی امضای دیجیتال قابل ملاحظه است.
گفتنی است، کاربران همراه بام درصورت عدم مشاهده این گزینه، باید نرم افزار همراه بام را به آخرین نسخه بهروزرسانی کنند.