کد خبر: ۵۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
مدیر عامل بیمه ایران در نشست تخصصی با مدیران شعب استان تهران:

استراتژی بیمه ایران ارائه خدمات بی نظیر به مردم است

دکتر علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در نشستی تخصصی با مدیران شعب استان تهران، رویکرد بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم معرفی کرد و گفت: «ارائه خدمات بی نظیر به مردم نه یک شعار که یک استراتژی است. این خدمات در حوزه پرداخت خسارت ملموس­تر است و باید با تسهیل فرآیندها، سرعت در ارائه خدمات و پرداخت خسارت مناسب این استراتژی محقق شود.»
استراتژی بیمه ایران ارائه خدمات بی نظیر به مردم است

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :دکتر جباری در این نشست که بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه با حضور معاونان مدیر عامل و مدیران ستادی و اجرایی استان تهران برگزار شد بر لزوم هم فکری و هم افزایی در راستای ایجاد راهکار‌های نوآورانه برای برون رفت از مشکلات موجود و تحول در فرآیند‌ها تاکید کرد. وی با اشاره به فاصله بیمه ایران از میانگین رشد ۶۰ درصدی صنعت بیمه، ایجاد یک برنامه عملیاتی برای پیشروی در مدت باقی مانده سال را یک ضرورت دانست و افزود: «زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده است و باید برای رسیدن به اهداف و بودجه­‌های پیش بینی شده، برنامه­‌های عملیاتی دقیق برنامه­ ریزی و اجرایی شود.»

مدیر عامل بیمه ایران با دریافت آمار دقیق حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت، ترکیب صدور بیمه­ نامه ­ها و ... شعب استان تهران در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ و مقایسه تطبیقی با مدت مشابه سال گذشته بهبود ترکیب پورتفو را اولویت اصلی قلمداد کرد و با تاکید بر نقش نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکت ابراز امیدواری کرد با تعامل بهتر با نمایندگان از طریق رابطان شعب و پالایش دقیق نمایندگان با همکاری مدیریت امور نمایندگان این امر محقق شود. وی در این خصوص اظهار کرد: «شعب باید برای جذب و شناسایی نمایندگان فعال و برگزیده صنعت تلاش نمایند و با بهره­ مندی از ظرفیت­‌های مثبت نمایندگان حتی در امور جاری و اجرایی، در راستای اهداف استراتژیک شرکت گام بردارند.»

دکتر جباری با اشاره به پیشرو بودن بیمه ایران در ارائه خدمات خسارت سیار، این خدمت را مزیت رقابتی بیمه ایران دانست و افزود: «این خدمت به ایجاد رضایت بیمه گذاران منجر می­شود و باید در طرح ساماندهی شعب و با پیگیری معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ­ها و معاونت برنامه ­ریزی و نوآوری به جایگاه یک شعبه رسمی در ساختار بیمه ایران تبدیل شود و توسعه یابد.»

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران یکی از معضلات شرکت را آشفتگی در ارتباط با شرکت­های تامین کننده نیرو‌های کارشناسی معرفی کرد و از برنامه ­هایی برای ساماندهی این ارتباط خبر داد: «صف اول ارتباط با مشتریان به ویژه در عملیات خسارتی نیرو‌های شرکتی هستند و باید با برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکلات آنها در اولویت قرار گیرد.»

دکتر جباری در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد در نشست­‌های تخصصی آتی که به زودی برگزار می­شود مدیران شعب با تجمیع نقطه نظرات کارشناسی دقیق، راهکار‌های عملیاتی برای رفع مشکلات موجود ارائه دهند.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
چرا چاق می‌شویم؟ چرا چاق می‌شویم؟
اخیرا متخصصان با استناد به گیرنده طعم شیرین روی زبان یکی از علل چاقی را ییدا کرده‌اند، اما چاقی علل و عوامل مختلفی دارد که برای مقابله با ان باید با همه این علل و عوامل آشنا بود.
آماده‌ام تا به اختلافات گذشته و تعارضات عمیق با تهران، پایان دهم آماده‌ام تا به اختلافات گذشته و تعارضات عمیق با تهران، پایان دهم
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: من آماده‌ام تا به اختلافات گذشته و تعارضات عمیق‌مان با ایران پایان دهم.
یک زن هندی سکاندار سیاست خارجی کانادا یک زن هندی سکاندار سیاست خارجی کانادا
«مایک کارنی» نخست وزیر کانادا روز سه‌شنبه «آنیتا آناند» را به‌عنوان وزیر خارجه دولت خود معرفی کرد.
اعضای خانواده من سارق حرفه‌ای بودند حتی پدربزرگ و مادربزرگم! اعضای خانواده من سارق حرفه‌ای بودند حتی پدربزرگ و مادربزرگم!
زنی میانسال به همراه دختر جوان و نوه ۳ ساله‌اش به عنوان مسافر سوار اتوبوس‌های بی‌آرتی می‌شد تا دست به جیب‌بری از مسافران بزند.
رقابت میلیاردر‌ها برای خرید سایپا رقابت میلیاردر‌ها برای خرید سایپا
سهام سایپا این روز‌ها به بازار رقابت میلیاردر‌ها بدل شده است.
شهردار سابق آرادان و ۵ نفر از کارکنان اش به زندان افتادند شهردار سابق آرادان و ۵ نفر از کارکنان اش به زندان افتادند
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حکم قطعی حبس شهردار سابق و ۵ نفر از کارکنان شهرداری آرادان صادر شد.
هیئت مدیره‌ای که پاداش ۳۵ میلیاردی گرفت هیئت مدیره‌ای که پاداش ۳۵ میلیاردی گرفت
بررسی عملکرد مالی بیمه پاسارگاد در سال گذشته، بیانگر تغییراتی قابل تأمل در ساختار هزینه‌ای و تعهدات این شرکت است؛ موضوعی که می‌تواند مسیر آینده آن را با دغدغه‌هایی در حوزه پایداری مالی رو‌به‌رو کند.
برگزیده
صفحه خبر بالای تصاویر