مخاطب۲۴- تبلیغات شرکتهای کارگزاری با عناوین مختلف برای جذب نقدینگی به اسم کارتهای خودشان درحالی همچنان ادامه دارد که سوم شهریورماه بانک مرکزی در بخشنامهای ارائه خدمات مالی از سوی این شرکتها با بهره گیری از زیرساختهای شبکه بانکی و در قالب کارتهای متصل به شبکه شتاب را متوقف کرده بود.
با این حال، اما همچنان کارگزاریها با تبلیغاتی مانند سود روز شمار ۲۵-۲۶ درصد سعی دارند مردم را ترغیب کنند تا پولهای خود را از کارت بانکی خود خارج و در کارتهای معرفی شده توسط این شرکتها انتقال دهند.
در تبلیغات این شرکتها تأکید میشود که این کارتها، "کاملترین کارت بانکی" هستند و تمام امکانات کارتهای بانکی را دارند؛ بنابراین مشتری میتواند عملیات بانکی (خرید انلاین، کارتخوان و کارت به کارت) را براحتی انجام دهند.
"سود روزشمار بالاتر از بانک، بدون نرخ شکست" شعار تبلیغاتی این شرکت هاست و مدعی هستند مشتری براحتی میتواند سود ۲۶ درصدی برای پول جاری خود در حساب، دریافت کند.