کد خبر: ۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز پنجشنبه 11 فروردین 1401 نسبت به روز گذشته ثابت ماند و در نیمه اول معاملات امروز چهار میلیون و 150 هزار تومان به فروش رسید

به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو- قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ثابت ماند و در نیمه اول معاملات امروز چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز افزایشی شش هزار تومانی داشت و به یک میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید.

 

قیمت طلا سکه و ارز امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

 


بیشتر بخوانید: نرخ جدید ربع سکه



قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ بدون تفاوت نسبت به چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. هر قطعه سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون تومان معامله شد. سکه گرمی امروز دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بود.
هر ربع سکه بهار آزادی در روز پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۱ یعنی یک هفته گذشته چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و یک ماه پیش هم سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود. با توجه به نرخ امروز ربع سکه، هر ربع سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و نسبت به ماه گذشته ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.
قیمت ربع سکه بهار آزادی طی یک هفته اخیر

پنجشنبه چهارم فروردین شنبه ششم فروردین یکشنبه هفتم فروردین دوشنبه هشتم فروردین سه شنبه نهم فروردین چهارشنبه 10 فروردین امروز 11 فروردین
چهار میلیون و 150 هزار تومان چهار میلیون و 150 هزار تومان چهار میلیون و 150 هزار تومان چهار میلیون و 150 هزار تومان چهار میلیون و 150 هزار تومان چهار میلیون و 150 هزار تومان

چهار میلیون و 150 هزار تومان

قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ مشابه آخرین نرخ روز گذشته بود و ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید
- قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ کاهش و افزایشی نداشت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز مشابه آخرین نرخ روز گدشته ۱۲ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی مشابه روز گذشته دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بود.

به گزارش فرارو، قیمت هر سکه امامی روز پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۱، ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، هر سکه امامی طی هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته است. سکه امامی یک ماه قبل به ارزش ۱۲ میلیون تومان به فروش رسید که نرخ امروز سکه امامی نشان دهنده افزایش ۳۰۰ هزار تومانی آن است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر

پنجشنبه چهارم فروردین شنبه ششم فروردین یکشنبه هفتم فروردین دوشنبه هشتم فروردین سه شنبه 9 فروردین چهارشنبه 10 فروردین امروز 11 فروردین
12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان

قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ با کاهشی ۳۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۶ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی هم بدون تفاوت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین با کاهش ۳۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۹۷۰ تومان بود. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات مشابه آخرین نرخ روز گذشته ۳۰ هزار و ۱۲۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۲۵۵ هزار تومان بود.

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی مشابه روز گذشته در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه با پنج هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان بود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار سه شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و 244 هزار تومان یک میلیون و 249 هزار تومان یک میلیون و 255 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه در نیمه اول معاملات به ۱۲ میلیون تومان رسید. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
سکه امامی 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان
طرح قدیم 12 میلیون تومان 12 میلیون تومان 12 میلیون تومان
سکه گرمی دو میلیون و 550  هزار تومان دو میلیون و 550 هزار تومان دو میلیون و 550  هزار تومان

قیمت ارز امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱

قیمت دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۳۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات مشابه روز چهارشنبه ۳۰ هزار و ۱۲۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته ۷۴۰ تومان افزایش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش ۹۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.
قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
دلار 27 هزار و 50  تومان 27 هزار تومان 26 هزار و 970  تومان
یورو 30 هزار و 35  تومان 30 هزار و 120  تومان 30 هزار و 120  تومان

 

 

برچسب ها: طلا ارز دلار
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.