به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از پست بانک ایران :در این جلسه که با حضور قزلباش مدیر امور استانها و بازاریابی، غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، ابری رئیس اداره کل امور شعب و ۱۰ نفر از روسای منتخب شعب هفت استان برگزار شد، شرکت کنندگان عملکرد شعبه تحت مدیریت خود را بر طبق برنامه پایش و پویش سال ۱۴۰۳ در حوزههای، میانگین مانده منابع کل، نسبت مطالبات، مانده مصارف و مطالبات، تعهدات، ساعات توقف ماهانه دستگاههای خودپرداز، افزایش تعداد تراکنش دستگاههای خودپرداز، کاهش سرانه زیان پایانههای فروشگاهی زیانده، افزایش تعداد پایانههای فروشگاهی، افزایش نسبت کاربران مدرن، نسبت مبلغ چکهای وصولی واگذاری به عهده، افزایش مبلغ چکهای وصولی عادی واگذاری و نسبت عودتی چکهای واگذاری را ارائه کردند.
همچنین روسای شعب منتخب، به ارائه گزارشی از مشتریان برتر و خدمات ارائه شده به آنان، طرحهای اجرا شده دهیاری ها، باجههایی با منابع کمتر از ٣٠ میلیارد ریال و فاقد قرارداد تحت نظارت خود پرداختند و در پایان پنج مشکل مهم و راه حلهای پیشنهادی خود را اعلام کردند.
در ادامه این جلسه، راهکارهایی را برای مسائل مطرح شده ارائه و از پیشنهادات کاربردی روسای شعب منتخب استقبال شد.
بر اساس این گزارش، این جلسات از نیمه دوم سال جاری به صورت ماهانه با حضور روسای شعب منتخب استانها برگزار خواهد شد تا با تلاش و همکاری جمعی کارکنان صف و مدیران ستادی مسائل و مشکلات جاری شعب مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شوند.
در این نشست کامبیز احمدی رئیس شعبه مرکزی رشت، مهرداد بیکدلی رئیس شعبه آبادان، سعید طبرسا رئیس شعبه بندر گز، مسعود روح بخش رئیس دایره صندوق و مشتریان شعبه بیرجند، مالک کمالی پور رئیس شعبه انار، محسن کوه پیما رئیس شعبه آزادی قزوین، کامبیز حاجی میرزایی رئیس شعبه بیجار، وحید سپهری رئیس شعبه سرایان، هادی خان بابایی رئیس شعبه خوی و عباس صبوری آبریز رئیس شعبه بستان آباد حضور داشتند.