مخاطب24:محمدعلی حیاتی با بیان اینکه بر اساس استراتژی گروه سایپا و با همت بخشهای تأمین، تضمین کیفیت، مهندسی، فروش، برنامه ریزی و لجستیک، رکورد دیگری در تأمین قطعات یدکی دوره (وارانتی) مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش به ثبت رسید، افزود: با شناسایی و رصد مداوم تأمین قطعات بحرانی و انجام پیگیریهای لازم در سال ۱۴۰۳، روند تأمین قطعات با گذر از رکورد قبلی، رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرده که این دستاورد مهم در حوزه مشتری محوری است.
وی افزود: امیدواریم با ادامه این روند، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات سایپا به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی بیش از پیش ممکن و رضایت حداکثری مشتریان بدست آید.
حیاتی گفت: با حفظ رویکرد یاد شده، میانگین فراوانی خودروهای متوقف به خاطر کمبود قطعه با مسئولیت سازه گسترسایپا و حجم پروندههای ناشی از آن در شش ماهه ابتدای سال جاری به صفر رسیده است؛ این دستاورد مهمی برای شرکت سازه گستر و گروه خودروسازی سایپا است.