به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :مبرقعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ۷/۲۰۰/۰۰۰ فقره پرونده خسارت در بیمه ایران تشکیل شده است تصریح کرد: بیمه ایران در شاخص میزان نگهداری در هر ریسک که یکی از مهمترین مؤلفههای توانمندی یک شرکت بیمه تلقی میگردد توانسته با رشد بالغ بر ۱۳۸ درصدی نسبت به سال قبل مجوز پذیرش و نگهداری ریسک تا میزان ۱۱۲۲۰۰ میلیارد ریال در هر ریسک را اخذ نماید.
وی افزود: اینکه طبق آمار ۶ ماهه اول سال ما توانسته ایم بالغ بر ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ بیمه نامه صادر نمائیم و در شاخص تعداد بیمه نامه سهم حدود ۳۶ درصدی را کسب کنیم نشان میدهد که محبوبیت بیمه ایران در نگرشی است که آحاد مردم در قالب بیمه نامههای خرد نسبت به التزام بیمه ایران به پاسخگوئی و ایفاء تعهدات خود دارد، البته رویکردهای جدیدی مانند حرکت به سوی پرتفوی زندگی مدار و ارائه طرح جدید بیمه عمر سپاس ۲ با قابلیتهای متمایز و توجه به خدمات پس از فروش و آموزشهای مهارت محور به ویژه آموزش مهارتهای اجتماعی میان فردی برای تعمیم فرهنگ و رفتارهای متکی بر اقناع گری و التیام بخشی به حادثه دیدگان، در برنامههای معاونت فنی و بیمههای زندگی و مدیریت آموزش بیمه ایران قرار گرفته است.
سرپرست بیمه ایران با یادآوری رسالت ایجاد آرامش در شرکت متبوع، ادامه داد: امیدواریم تحول در شیوه کنترل گری و نظارت پویا و هوشمند و مشفقانه منجر به تغییرات عملکردی و تعالی در رفتار کارکنان و نمایندگان عزیز و پرتلاشمان برای اعطای آرامشی بیشتر به مردم عزیزمان شود.
گفتنی است شرکت سهامی بیمه ایران که بزرگترین شرکت بیمه گر در کشور میباشد، در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان که در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد توانست تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ را در گروه بیمه ثالث و بدنه خودرو کسب نماید.