به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک در این بازدیدها که با حضور حمیدمومنی معاون امور شعب، سید رضا خادمی مدیر امور شعب تهران و مستقل و دیگر مسئولان انجام شد؛ ضمن بررسی آخرین وضعیت عملکرد شعب در نیمه نخست سال جاری با همکاران شعب در راستای بهبود عملکرد و خدمت رسانی بهتر به مشتریان به گفتگو پرداخت و نکات راهبردی را ارائه کرد.
وی ضمن تاکید بر موضوعات مهمی همچون جذب منابع شرکتی، استفاده از ابزارهای مختلف به منظور تامین مالی مشتریان، تنوع دهی سبد خدمات و استفاده از ظرفیتهای ارزی بانک گفت: باید تلاش شود تا در راستای جذب نقدینگی، گشایش اعتبارات اسنادی، استفاده از ابزارهای تعهدی و ... گامهای موثری برداشته شود.
شهبازی در پایان گفت: روسای شعب باید رعایت اصول بهداشت اعتباری، مدیریت منابع و مصارف، افزایش درآمدهای مشاع و غیر مشاع و حضور مداوم در بین مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و برای بازاریابی مشتریان جدید به منظور جذب منابع جدید و جلوگیری از بروز ناترازی اهتمام ویژه داشته باشند.