کد خبر: ۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

کرمان موتور ۳۰۰ میلیون وام می‌دهد

اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی، خدمت ویژه پلتفرم سیگما است که در اختیار متقاضیان و خریداران محصولات کرمان موتور کارکرده و صفر شماره گذاری شده قرار می‌دهد.

مخاطب۲۴- شرکت کرمان موتور با همکاری پلتفرم سیگما، تسهیلاتی به ارزش 300 میلیون تومان را برای خرید خودروهای کارکرده و صفر (شماره گذاری شده) خود در نظر گرفته است. این پلتفرم که به پشتوانه شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ با نام تجاری مانا ایجاد شده، با هدف بهبود تجربه مشتریان در خرید و فروش خودروهای کرمان موتور طراحی شده است. در ادامه بیشتر با این سرویس آشنا خواهیم شد.

وام 300 میلیونی کرمان موتور با پلتفرم سیگما

سیگما کرمان موتور 

شرکت کرمان موتور با همکاری پلتفرم سیگما، تسهیلات ویژه‌ای را برای خرید محصولات خود در نظر گرفته است. این پلتفرم با هدف بهبود تجربه مشتریان در خرید و فروش خودروهای کرمان موتور طراحی شده و خدمات متنوعی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین این خدمات، ارائه تسهیلات 300 میلیون تومانی با شرایط بسیار مناسب است. این تسهیلات با همکاری یکی از بانک‌ها و به صورت 18 ماهه و با سود 4 درصد سالیانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

سیگما کرمان موتور 

به عنوان مثال اگر خریدار خودرو، برای خرید خودروی مورد نظر خود مبلغ 300 میلیون تومان نیاز داشته باشد، توسط سیگما به بانک مورد نظر معرفی شده و بعد از فرآیند اعتبارسنجی )یک یا دو روز کاری( یک کالا کارت به خریدار توسط بانک داده می‌شود. در نهایت مبلغ خریدار و مبلغ کالا کارت توسط سیگما دریافت می‌شود و بعد از کسر درصد حق کارمزد، کل مبلغ خودرو برای فروشنده واریز و مراحل بعدی معامله خودرو تکمیل خواهد شد.

سیگما کرمان موتور 

با استفاده از این تسهیلات، مشتریان می‌توانند خودروهای کارکرده یا صفر کیلومتر (شماره گذاری شده) کرمان موتور را با شرایط بسیار آسان خریداری کنند. فرآیند دریافت تسهیلات نیز بسیار ساده بوده و پس از طی مراحل اعتبارسنجی در بانک، کالا کارت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه این است که سند خودرو در رهن بانک قرار نمی‌گیرد و پس از انجام معامله، سند به نام خریدار منتقل می‌شود.

سیگما کرمان موتور 

ثبت درخواست فروش با مشخصات دقیق و برگه کارشناسی معتبر سیگما، ثبت درخواست خرید محصولات کرمان موتور توسط خریداران به همراه طرح تعویض خودرو از جمله خدماتی است که پلتفرم سیگما در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پلتفرم سیگما علاوه بر ارائه تسهیلات، خدمات دیگری همچون کارشناسی دقیق خودرو، قیمت‌گذاری شفاف، خرید اعتباری، ثبت درخواست فروش و طرح تعویض خودرو را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین این پلتفرم با هدف افزایش رضایت مشتریان، در تلاش است تا تعداد نمایندگی‌های خود را در سراسر کشور افزایش دهد. برای استفاده از خدمات متنوع سیگما و کسب اطلاعات بیشتر به سایت sigmatec.ir مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید

برچسب ها: کرمان موتور
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟ جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟
تصویری از حلیم خوری سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام را در یک جشن خصوصی که مربوط به سال ۱۳۹۵ است مشاهده بفرمایید.
آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی! آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی!
اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر