به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:در بخش خدمات بانکی پیام رسان بله، «باجه» یک سامانه پاسخگویی آنلاین به سوالات بانکی است و برای مشتریان این امکان را فراهم میکند که سوالات بانکی خود را به صورت آنلاین از کارشناسان بانک ملی ایران در بستر بله بپرسند.
حوزه سوالات کاربران باید در راستای خدمات مالی و بانکی و به صورت واضح مطرح شود و پاسخ کارشناسان نیز مطابق با سوال مطروحه و حدود آن داده میشود.
سامانه باجه یک پلتفرم دو طرفه است که سوالات مشتریان را به کارمندان بانک ارسال کرده و جواب ایشان را به دست مشتریان میرساند.
برای درخواست مشاوره میتوانید با انتخاب موضوعاتی از قبیل: ارز اربعین، تنخواه کارت، وام و تسهیلات، خدمات چک/ سامانه صیاد، بانکداری الکترونیک/بام، ایوا، بله، لیست کامل خدمات، انتقال وجه، سهام عدالت و سپرده گذاری با کارشناسان بانک ملی ایران در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.