کد خبر: ۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

شیخ نعیم قاسم: فریاد دشمن را خواهید شنید

معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم از لحظاتی پیش دومین سخنرانی خود از زمان شهادت سید حسن نصرالله در ضاحیه بیروت را آغاز کرد.
شیخ نعیم قاسم: فریاد دشمن را خواهید شنید

مخاطب۲۴ـ معاون دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان شیخ نعیم قاسم از لحظاتی پیش دومین سخنرانی خود از زمان شهادت سید حسن نصرالله در ضاحیه بیروت را آغاز کرد.
ما فرزندان شهید نصرالله هستیم؛ میراث او مقاومت است
وی تصریح کرد: «همه تلاش دارند ما را تحت فشار بگذارند که بترسیم؛ اما ما به آنها می‌گوییم که ما فرزندان شهید سید حسن نصرالله هستیم. من نمی‌توانم وضعیت خود را بدون دبیرکل فقیدمان توصیف کنم، اما ما از قدرت او الهام می‌گیریم. مقاومت در یک جبهه طولانی در مقابل رژیم اشغالگر گسترش یافته است».
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود که سید حسن نصرالله برای صهیونیست‌ها میراثی از مقاومت مستحکم به جا گذاشته که در یک جبهه گسترده ادامه دارد.

طوفان الاقصی رویدادی استثنایی برای تغییر چهره خاورمیانه است

وی تصریح کرد که طوفان‌الاقصی یک رویداد استثنایی و آغازی بر تغییر چهره خاورمیانه است. این رویارویی بزرگ بابرکت است و مسیر درستی برای تغییر است. آنچه دشمن انجام می‌دهد، مبارزه نیست بلکه قتل انسانیت و ملت‌های آزاده است. اما اگر حمایت‌های آمریکا نبود، این تجاوز ظرف یک ماه متوقف می‌شد.



دبیرکل حزب‌الله طبق سازوکار‌هایی مشخص انتخاب و معرفی خواهد شد
نعیم قاسم ادامه داد که ما هیچ جای خالی نداریم و حزب‌الله با آمادگی کامل و منظم به کار خود ادامه می‌دهد و فرماندهان و رهبران شهید، با دستیارانشان، جایگزین شده‌اند. دبیر کل حزب‌الله نیز طبق سازوکار‌های سازمانی انتخاب و معرفی خواهد شد.
این مقام ارشد حزب‌الله لبنان تأکید کرد که اسرائیل به اهداف خود نمی‌رسد و شکست خواهد خورد. تجاوز به مناطق مختلف لبنان دردناک است، اما این سلاح دشمن است که غیرنظامیان را وحشیانه هدف قرار دهد و باورش این است که پیروز خواهد شد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه که تنها گزینه فرارو، مقاومت و پایداری است و در نهایت اسرائیل سقوط خواهد کرد. همانطور که در تجاوز جولای ۲۰۰۶ ثابت کردید که اهل استواری هستید و همانطور که در طول یک سالی که گذشت ثابت کردید اهل پایداری و صبر هستید، ما نیز به پیروزی با صبر و مقاومت شما اطمینان داریم.
رویارویی زمینی با دشمن آغاز شده است
شیخ قاسم درباره آغاز نبرد زمینی در جبهه جنوبی لبنان نیز گفت که رویارویی زمینی آغاز شده، اما در این رویارویی، دشمن نتوانسته پیشروی کند و صهیونیست‌ها از اینکه چگونه «ارتش» آنها نتوانسته پیشروی کند، سردرگمند. این‌که دشمن چند متر بتواند به دست آورد، اهمیتی ندارد. ما می‌خواهیم با او درگیر شویم چه در خطوط مقدم و چه فراتر از آن. در میدان ثابت خواهیم کرد که ارتش اسرائیل متحمل تلفات بزرگ خواهد شد و چه بسا این تلفات، آغازی بر پایان جنگ باشد.

برچسب ها: حزب الله
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر