کد خبر: ۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران را تشریح کرد.
وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران

مخاطب ۲۴- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: با توجه به برگزاری باشکوه نماز جمعه در مصلی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در معابر پیرامونی این محل از ابتدای صبح امروز به مرحله اجرا درآمد است.
سرهنگ مومنی گفت: در حال حاضر از شمال محدوده مصلی بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده کردستان به سمت شرق، ممنوعیت تردد داریم.
وی ادامه داد: شهروندانی که در محدوده شهید حکیم و شهید سلیمانی در حال تردد هستند می‌توانند از بزرگراه کردستان شمال وارد بزرگراه شهید همت به سمت شرق شده و به مسیر خود ادامه دهند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین شهروندانی که در این محدوده حضور دارند می‌توانند خودرو‌های خود را در پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا در ضلع شمال مصلی ورودی آن در بزرگراه شهید همت می‌باشد پارک نمایند.
وی ادامه داد: همچنین در ضلع شرق مصلی ممنوعیت تردد در خیابان شهید بهشتی تقاطع شریعتی به سمت مصلی وجود دارد که شهروندان می‌توانند خودرو‌های خود را در خیابان شریعتی و خیابان‌های عمود بر این خیابان به صورت مورب پارک نمایند و با ون‌هایی که در این محدوده پیش بینی شده است خود را به محدوده مصلی برسانند.
سرهنگ مومنی گفت: در ضلع جنوب مصلی خیابان شهید مطهری تردد فعلاً آزاد می‌باشد ولی از خیابان شهید مطهری به سمت شمال و به سمت مصلی ممنوعیت تردد وجود دارد.
وی اظهار داشت:در ضلع شمال میدان هفت تیر بزرگراه مدرس مسیر جنوب شمال، ممنوعیت تردد اعمال شده است که شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین شهید همت و خیابان‌های موازی بزرگراه شهید مدرس خیابان قائم مقام و خیابان میرزای شیرازی خیابان ولیعصر عجل الله استفاده و تردد نمایند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت: نمازگزاران عزیزی که قصد حضور در مصلی را دارند تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند؛ هفت ایستگاه مترو در اطراف مصلی برای تردد نمازگزاران پیش بینی شده است شهروندان می‌توانند از طریق مترو خود را به مصلای تهران برسانند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر