کد خبر: ۵۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

در جریان عیادت فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای از رزمندگان مجروح حزب‌الله که به نمایندگی از ایشان انجام شد، یادداشت اختصاصی رهبر معظم انقلاب خطاب به این جانبازان به آنها اهدا شد.
رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

مخاطب ۲۴- در جریان عیادت فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای از رزمندگان مجروح حزب‌الله در حملات اخیر رژیم صهیونی که به نمایندگی از ایشان انجام شد، یادداشت اختصاصی رهبر معظم انقلاب خطاب به این جانبازان به آنها اهدا شد.

متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

عزیزان من!
از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید.
صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست.
شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۹ مهر ۱۴۰۳

فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیّت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ی درمان به ایران اعزام شده اند، از سنین مختلف بوده و حتّی در میان آنها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند.

فرزندان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد از مسئولان مربوطه، در دیدار و عیادت از این مجروحان، سلام و درود رهبر معظّم انقلاب اسلامی را به آنها رساندند.

تأکید بر ادامه‌ی مسیری که سیّدحسن نصرالله، دبیرکلّ شهید حزب‌الله، در مبارزه با رژیم صهیونی آغاز کرده است، تشکّر از مردم ایران به دلیل حمایت از مقاومت ضدّصهیونی در منطقه و همچنین تشکّر از تلاش پزشکان و پرستاران ایرانی، مهم‌ترین بخش صحبت‌های مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود.

این رزمندگان و همراهانشان، با وجود مجروحیّت جسمی و در‌حالی‌که از نظر روحی و معنوی در شرایط خوب و آمادگی بالایی قرار داشتند، از فرزندان رهبر انقلاب درخواست کردند که ضمن رساندن سلام رزمندگان به ایشان و دعا برای پیروزی و نصرت جبهه‌ی مقاومت، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطمینان قلبی دهند که مبارزه‌ی مقدّس علیه رژیم صهیونی با همه‌ی این اتّفاقات تلخ و حتّی شهادت سیّدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقّف نخواهد شد.

آنها تأکید داشتند هرچند با شهادت سیّدحسن نصرالله، شخصیت عزیزی را از دست داده‌اند، امّا سایه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی لبنان همچنان برقرار است و مبارزه تحت راهبری و هدایت ایشان ادامه خواهد یافت.

این عیادت‌ها در فضایی صمیمی و معنوی صورت گرفت، تا جایی که بعضی همراهان نیز تحت تأثیر روحیّه‌ی حماسی و ایمانی رزمندگان لبنانی و همراهان ایشان قرار گرفتند و متأثّر شدند.

فرزندان رهبر انقلاب نیز با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه‌ی مقدّس آنها با رژیم صهیونیستی نه‌فقط مایه‌ی افتخار ایرانیان بلکه مایه‌ی فخر همه‌ی مسلمانان جهان است، حمایت و پشتیبانی از این مبارزه و رزمندگان را وظیفه‌ی همه‌ی مسلمانان دانستند و از جهاد فی‌سبیل‌الله آنها تقدیر و برایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند تا بعد از طیّ دوره‌ی درمان، به کشور خود بازگردند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر